Sunday, December 20, 2009

i tak kesah pun tak makan nasi.. katenya ;p


kate kakakku yang join 99 hari tanpa nasi.. katenya die tak eran langsung dah tak makan nasi.. xsilap dekat nak 50 ari dah kot tak sentuh nasi..

cume 1 je nasi yang die heran.. iaitu......


nasi goreng emakku!!! LOL!!!!! :'D

ekceli sebelum die bagitau lagi aku dah teka nasi goreng emakku dah hahaha. memanggggg kalo pagi2 aku bawa brekfast nasi goreng, bukan aku je yang tergodaaaa ofismate lain pon tergoda jugak ;p

haish sebbaik dah abes detox leh la makan nasi goreng ni =p

japgi nak g kenduri kawen kawan sekolah rendah.. cya!!



3 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

wow..mcm sedap..
nak ckit..hehe...

mun-e said...

hehehe. dh abes dh ;p

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

siot tul.. huhuhuhu rindu dgn nasi goreng mak...