Thursday, December 31, 2009

hikmah.


2009 dah sampai ke penghujung jua~ macam2 benda berlaku tahun ni.. rase macam sekejap sangat masa berlalu.. rase macam baru semalam dapat bonus hujung 2008 tetiba dah ehhhh hujung 2009 sudah

tapi 2009 aku tak dapat bonus la huahua

neway. semalam time kemas2 memang terase sedih. pe lagi bile orang meja sebelah tegur.

today is ur last day? no, its tomorrow.

and today is the day. my last day. genap 2 tahun 2 bulan aku di sini. dalam mase 2 tahun 2 bulan ni banyak benda berlaku. yang paling besar, ialah, aku kenal RR semasa aku di sini. kalau tak kerana ex-colleagues ku syaiful, aku tak kan kenal dia. tak kan kawan dengan dia. tak kan bercinta dengan dia. dan seterusnya tak kan menjadi tunangan dia. :)

jodoh pertemuan di tangan tuhan. syukur sangat ade hikmah rupenya aku kerja di sini. rupenya nak bertemu jodoh time kerja di sini :)

hopefully suma yg aku tinggalkan akan jd kenangan indah buat diriku.

pagi ni memang sedih... tapi tetiba tak jadi sedih. sebab...



scroll
scroll
scroll.....



tabung kawen :p

cute kan??? pemberian whooz. ^^. love it soooo much! rase nak sepak2 die jer sebab dah la mata juling. siap ade blusher kaler pink. eeeee tak maluuuuuu

hahahahaha sungguh terhibur :D aaaaa~~ terhibur sangat~~ :D macih whooz. sungguh memahami citarasa ku :p

ade jugak hadiah lain. sume akan simpan dalam bonet keta jer sebab sume nak letak kat atas meja kerja yang baru. hehe.

welcome 2010!!!!! goodbye 2009!!!


No comments: