Friday, December 4, 2009

hari ni besday ayah saya..hihi


ayah dan emak..

hari ni ayahku berusia 56 tahun.. tapi ayahku jenis tak ingat besday2 ni ;p besday die pon aku yg bagitau semalam.. bile aku bagitau tuuu siap tanya "oo yekeee.. bape haribulan??" :'D

ayah.. ayah.. ;p

semoga ayah sehat selalu panjang umor dan dimurahkan rezeki.. semoga ayah dapat cucu sorang lagi cepat2. ehhh????

;p

petang ni makan seafood ramai2 kat jeram yeayyyyy!!


10 comments:

rosealley said...

hepi besday ayah muni:)

mun-e said...

tq ros ;)

whooz said...

epi besday pakcik. semoga bertambah sihat

abah aku pulak sebulan lagi nak besday, dah siap anta reminder :P

mun-e said...

yeke huzz?? hhahaaha..

reminder tu siap ckp ke nak hadiah ape? hihi

thanx for the wish ;)

dd dudu said...

selamat hari jadi pakcik

sampaikan tauuu muni ;)

fir said...

hepiii besdayy pkcik!! harap sihat slalu..kalau anak pkcik pening2kan pala pkcik, sekeh je yeeeee...

~~lariiiiii

ayah aku laks..masa besday dia..blum smpat nak sms, dia sms dulu...sms cmni

" selamat hari jadi ayah"

makan dalam tau....hihihi

ReD said...

hepi besday ayah muni!!!!^_^
babap jer muni tu kalau nakal sangat ;p

whooz said...

reminder tu cakap "ingat tau 2/5"

:D

cronyz said...

mesti pasni ko up pic2 mkn kan?

mun-e said...

dd dudu:- dah sampai kan dah hehe
fir:- haha ayah ko sama ngan ayah huzz :D
red:- mane ade nakallll baik je tau hihi
whooz:- keh keh keh lawak la
cronyz:- salahhhhhhhh :D