Friday, December 4, 2009

hanya utk bacaan 25 tahun ke atas ;p


entry jiwang di tengah malam :p tak bole nak tido la.. skang ni mcm2 benda bermain dalam kepala.. banyak sangat..

tah la.. bukan fikiran celaru ke apa tapi lebih kepada perasaan risau.. hmmmm.

takpelah. kerisauan itu simpan dalam hati sajalah. hanya patut diluahkan kepada si die seorang huhu.

kepada si die..yg mungkin dah tetido (last msj tadi tak berjawab pon..dah tido la tuu huhu) saya nak awak tau yang saya sayang awak sangat sangat.. awak jaga diri baik2 tau.. janji jaga diri baik2 tau.. saya pon janji akan jaga diri baik2.. pasni saya akan bawa keta lebih berhati2..

takmo tersinggul2 punggung orang lagi dah.. huhuhu

awak.. saya tak kesah pon segala kekurangan awak.. malah saya cintakan kekurangan awak tu.. tuhan ciptakan setiap pasangan itu kan supaya ia saling melengkapi.. mana ada yang perfect.. saya harap awk pon cintakan kekurangan saya.. kita sama2 terima kekurangan masing2 ya..

tapi mcm sy yg lagi bnyk kurg jekkk tsk tsk tsk

..

....

oh dah abes ayat dah nak berjiwang haha. ekceli bukan abes ayat tapi.. perasaan ini sukar digambarkan dengan kata2 lah kan? rase tadi macam nak buat 1000 ayat tapi rupe2nya tak terkeluar plak hehehe..

okay pegi tido skang ;p

luv u muah muah muah 1000x ;p

p/s: sapa pandai, cuba teka umor RR berapa... eh sape dah tau tak yah jawab! kasi orang tak tau je jawab.. hehehe

6 comments:

AiMiE HaRmELiA said...

Ololololooo... sho shweeett~!!

ciare (^_^)v said...

wuaa baru nak teka ;p

ღnFashyaღ said...

muneeeeeeeeee...cepatla kawen!!!!

mun-e said...

hahahaa.

ciare dah tau jangan teka ;p

fashaaaaa on da way la niiiii hahahah ;p

fir said...

ha tahu2... umoo rizallll ialah

jeng
jeng
jeng

bukan setahun! bukan dua tahun! bukan 100 tahun!

ala, pnat bg clue...tekalah sndiri

______________

mun-e said...

hahahaha jahat firrr :p