Sunday, December 13, 2009

haish ;p


okay. saya mahu join detox plan yang kak flo alfera anjurkan ;p starting from tomorrow until wednesday kena follow menu yang di sediakan.

motif nak join detox ni??? sudah pasti lah mau slim di samping mahu sehat!! =D

takmo cakap banyak, ikut je syarat pertama iaitu pamerkan berat badan.. auww malu nyee ;p ni baru timbang tadi ni.. around pukul 8.30 hehe.


malu bukan sebab berat badan tapi malu sebab penimbang tu uzur bebenor!! hahahaha ;p

okay semua. wish me luck! ;)


3 comments:

dd dudu said...
This comment has been removed by the author.
dd dudu said...

muni, gud luck tau ;) chaiyuk chaiyuk p('o')q

aku memang dah fikir masak2, berhari2 tau aku fikir.. aku memang x dapat join. heee leh tau tahap kemampuan sendiri ;p

InsyaAllah aku akan slow2 kurangkan berat badan ni dengan cara slow2.. heeeee yela tu..

lagipun kalau aku hilang pertimbangan nanti, aku risau aku akan lepaskan pada orang2 terdekat ku nanti, kesian dorang..hihihi paham2 laa bile aku lapar ;p muke ketatttt, rasa nak marah jekk...

mase bulan puasa jek aku x hilang pertimbangan.. Subhanallah :)

chaiyuk tauu muni! :D

cronyz said...

Assalamualaikum Murni

Tahniah kerana kau sanggup menerima cabaran ini untuk mengidamkan gaya hidup yang sihat dan bentuk badan yang ideal. Usaha kau ini, aku sokong.

Semoga kau tabah menghadapi cabaran-cabaran ini walau cuma 3 hari, tapi aku yakin, kau mampu!! bak kata pepatah, mengata dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih. Syabas!!!!