Tuesday, December 8, 2009

hadiah farewell katenya.. :p


hari ni dapat something dari ofismate ^^. tapi bukan sorang je dapat... fir pon dapat gak. hehe. hadiah sempena farewell katenya..

cube teka apa di dalam? ;p keke siap dapat sokkaba cino laie ;p
.
.
.
.
.
.




it's a cactus people!! come all the way from cameron!! waweeeeeeee!! =D

so sweeettt la sebastian ;p thanx sebast. dah la penah puji aku comei tahap nak cubit2 pipi katenya. kahkah.


shhh jgn bagitau RR tau :p emm kaktus ni nanti nak letak kat dalam bilik ku ^^

rase macam nak bagi sumting jugak utk sume teammate ku.. nak bagi apa ya..emm takpe2 banyak masa lagi untuk pk .. :p



2 comments:

fir said...

tu lah, terharu dpt kaktus..bila dpt, baru mcm suka..kalau tak selama ni, tgk je..hihi

mun-e said...

kan kan kan.. ;p hrp2 akan rajin nak jaga die.. hehe