Wednesday, December 9, 2009

anda tak silap masuk blog :p



sila maafkan rupa yang tidak disapu sebarang bedak ini ya! :p

keh keh keh. dah macam blog jual shawl dah. siap ngan watermark lagi tu. kihkih.


neway... time ari raya aritu kat rumah kakak ja.. aku ade tanye kat dd. dd dd, rajin yek ummu ngan budak2 ofis ko yang lain pakai shawl.. emm tak susah ke time lepas sembahyang nak kena lilit2 balik? lebih kurang gitu la soalannya hehe

pastu dd jawab..emm memang lama nak pakai balik tapi dah biase ok kott.. lebih kurang gitu jugak la jawapannya hehe.

tapi sekarang, aku pon dah gila shawl dah okey~~ hahahaha. sian tetinggal ketapi ;p tapi skarang baru rase.. walaupun susah tapi nak pakai jugaaaakk =D

dah boring ngan tudung bawal kot.. hehe.. aritu tanye RR, ok x rupe ku pakai shawl kannnnn.. nampak tembam takkk.. pastu die kate ..

emm.. pipi awk tuuuu......... oh ayat itu tergantung sampai situ sahaja huhu

lu pikir la sendiri!! =D


p/s: motif entry ni nak tunjuk shawl yang baru beli td.. hehehe.. tantek takkkk =p


5 comments:

~ ReD ~ said...

senang gila muni pakai shawl..huhu.. x yah nk gosok2 mcm tdung bawal tu...hiks

mun-e said...

a'aaa tapi kadang2 kena gosok jugak la. nak2 kalo masuk washing machine hehe

arryani said...

akak lngsung tk pndai pkai shawl nih...

dh mcm pkai serban la plak..

fir said...

sonang gilaaaaa, bli je kain yg jenis tkyah gosok..so pk gosok bajuk jek..hihi

mun-e said...

kak arryani:- hikhik cemane leh jadi serban? hahaha. akak masuk blog2 yg jual shawl ;p sy belaja pki pon dr situ jgk hehe

fir:- hehe itu la ;p