Monday, December 21, 2009

8 kali je lagi nak parking tempat sama, makan tempat sama, yak2 tempat same :p


lagi 8 kali je lagi nak pegi ofis ni.. lepas tu pegi ofis baru plak ;p emm sedih? yes. sedikit sedih lah rasenya.. yelahh dah 2 tahun dekat sini

hari2 lalui rutin yang lebih kurang sama.. memang ku akui.. dah masuk 2 tahun semangat nak datang keja tu dah luntur. dah lemau. i need a new and fresh environment.. kepada ofismate yang dah bertahan 5,6 tahun kat sini, wa salute sama lu beb :p

mungkin aku ni cepat bosan.. tapi harap2 kat tempat baru bertahan lama sket. hehe.

eh rindu la pada fir.. pe ceta la die skang ek.. :) sabtu ni kamu datang enggak? hehe


2 comments:

surney hasniey said...

ko nak pindah keje katne lak?

mun-e said...

damansara heights hehe