Saturday, November 14, 2009

tak sabar nak pakai pegi ofis =D



SHAWL BARU!!! cantik tak? :D skang kite dah ade 3 shawl dah yeayyyy. pandai tukar fesyen dah skangggg hikhikhik

eh tadi kan.. macam biase la lepas balik je dari dating td cam biase laaa dah mandi2 sume on la laptop.. masuk fesbuk. sekaliiiiiiii ade msj masuk daaa~~

Online sokmo... Takdek krijo ko
Pegi la tolong mak masak ker aper
Jgn jadik fb addict -- MY EX-SUPERVISOR!!!
hikhikhik. lawaking betul =D aku yang masuk fesbuk hanya untuk uplod gambar, tengok status orang, tengok link2 orang share, komen sane sini, tak main FARMVILLE, tak main segala ape game WARS tu, tak main Restaurant City.. yadaa yadaa yadaaaa...

tup tup kena tegur jangan jadik fb addict. hahahahahaa gelak guling2. buat lawak betul lah en.Z ni (en.Z bukan nama sebenar =D)

kat ofis pon bukan nya bole masuk fesbuk sebab kena blok. jadinya aku hanya wujud time malam jek. tu ponnn hari2 pukul bape la aku balik rumah. hahaha.

utk pengetahuan semua ya..eh saje la nak bagitau. sebabkan aku tak masuk fesbuk siang2 kannn jadi malam tu aku dok layan la ape la korang sume dok bebel kat fesbuk time siang haha. tu je la keja aku pon masuk fesbuk. dulu ade la main pet society tapi dah puluh2 bulan tinggal dah deknon oi!

sure dah busuk kepam pet aku tu. wakakakaka

ok en.Z.. thanx la for caring pasal i risau i tak tolong mak masak di dapur ya! tapi kannn kalo i tak masuk fb pon bukannya i tolong masak sebab balik rumah je mak i dh siap2 masak dh. hikhikhik. (oh harap2 RR tak perasan ayat ni ;p)

okay lah. nak g try shawl baru beli. yg satu lagi.. =D


No comments: