Tuesday, November 17, 2009

sesuai betul lagu akak ZZ ni ngan suasana sejuk pagi ni


dari semalam kannn mood ku ialah melayan lagu ziana zain menadah gerimis ;p gara2 dengar time g kenduri kawen hari ahad hari tu lah ni ;)

usah dikelirukan cinta~~
yang tertusuk jiwa merana~~
jangan dengan separuh hati~~
diri ini kau cintai~~~

eewahhh! hakhak. besh la lagu2 ziana zain. aku dah cop ek nak mainkan lagu ni time majlis kawen nanti.. larikkkkkk

malam tadi balik agak lambat. dalam pukul 8.30 camtu. pastu dalam kelam kabut camtu aku tetinggal cincin pemberian RR kat surau.. hukhuk. usah la ditanya cincin apa ya ;p ko hengat ko sorang je leh dapat cincin???

cehhh belagak muni ni. hakdush!! =D

dah sampai rumah baru perasan sudah tiada di jari. uuuu. terus call RR. nasib baik die tak marah tapi walaupun die tak marah aku g nanges plak kat die. rase bersalah betul. benda sepenting itu pon bole careless.. :(

hari ni aku kuar awal dari biase. nak cepat2 sampai ofis cari cincin tapi time on da way terfikir nak call ofismate tolong cek kan. alhamdulillah, cincin tu ade. syukurrrrr sangat. aku dok risau yang cincin tu aku ingat ade kat surau tapi sebenanye takde kan tapi nasib baik la betul ade kat surau. wuwu.

maaf ya RR. saya janji pasni saya tak lupa lagi. hukhuk.

okay lah sambung balik nyanyi lagu ziana zain ;p

usah dikelirukan cinta~~~~

hikhik


6 comments:

Maswani said...

jaga baik2 tau brg2 cmtu..akan ada sentimental value gitu..hehe..

mun-e said...

bukan setakat sentimental value je.. tp besarrrr ertinya pd hubungan kami ni.

cewah~ ;p

faizah said...

muni adakah kau menghitung hari untuk bertunang? Soalan timbul dari status ko di facebook.

mun-e said...

haha. ade beberapa benda sebenanye utk aku hitung hari ;)

Diarihatiku1976 said...

wahhh apa yg dihitungnya tuuu...

mun-e said...

hehehe kak. thanx singgah sini ;)