Monday, November 9, 2009

sakit tekak la pulakkk.. hoho


muni MC sebenanye arini. sakit tekak. semalam ingt akan ok lepas makan fisherman 3 biji tapi rupe2nya jadi lagi teruk pagi ni. hu hu hu.

kirenya kalo orang ajak aku bertekak arini confirm aku kalah dlu sebab nak bukak mulut pon xlarat. kat kaunter klinik tadi mase nak register, bole plak nurse tu pekak badak plak lalu memaksa aku bukak mulut besar sikit untuk mengeluarkan suara. huwaaaa~~

eh tak tak..nurse tu tak pekak badak lah. mungkin cermin tu tak cukup besar lubang die nak dengar suare halus cik sakit tekak ni. heheheee

pastu doktor cek, takde demam pon. tapi doktor bagi MC jugak yeayyy doktor sangat baik ^^ tapi patut la doktor baik sebab ubat die kasi tu mengantukkan rupenyaaaa hohoho

balik dari klinik, singgah g beli bihun and mee goreng untuk ayah sekali..pastu sampai rumah terus makan dan makan ubat pastu terus rase macam ade batu hempap atas mata ni. hohohoh

ni baru bangun :D

hmmmmmm bosannya. rase tekak ni still sakit sikit2 lagi tapi sure akan sehat terus kalo gi jumpa penawarnya. haish en penawar.. di manakah kamu??? kalo saya jumpa kamu mesti saya sehat terus. heheheeee

(sakit2 pon nak gedik)


4 comments:

ije said...

hepi holiday! best dapat MC hari isnin.. agaga. =)

fir said...

waaa harap cepat baikk

mengantoknya arini...emm

firdzah said...

wah, best nyer MC...

mun-e said...

semua di atas : mmg best sangat MC di hari isnin hikhikhik (gelak sinis ;p)