Thursday, November 12, 2009

no comment please..


betullah bila kite ade benda laaaaaaaagi besar nak pk kite pandang benda2 lain tu cam celah selipar jepun jek.

aku senang jek skang ni. sape2 aku rase nyemak, memang nama takde dalam list lah. ko nak kecik hati ke, kecik la. sini takde tempat utk orang kuat gilerrrrrrrrrr sensitif holohhh holohhh holohhhh mcm dunia ni kepunyaan ko sorang jer macam ko sorangggg jer berhak utk dihormati

wutever la

nak meroyan, g jauh2.

eh ni bukan mengamuk ke apa tau. ni macam tulis sambil nada takde perasaan dan fikir.. "perlu ke aku layan benda2 ni? macam tak perlu je."

fizah: mun-e kebelakangan ni asyik tension jer
fizah: relax k..
fizah: hehe
murniDOTorg: tu la
murniDOTorg: huhu
fizah: sian mun-e..
fizah: sabar yer
fizah: kalo sabar..
fizah: nnti pahala org yg buat kite sakit hati tu dapat kat kiter..


LOL! u just made my day la fizah.. thanxxxxx ^^



p/s: thanx lah pada yg jadi batu api terrrrbaik tu