Tuesday, November 24, 2009

mood nak beraya, cepat dtg!


aduhhh lemau betul la nak siapkan keja lepas dah kasi surat cinta kat bos ni :p buat sikit. menung 10 minit. buat sikit. menung lagi.

eh bukan ke dari dlu memang macam gini? :p

utk pengetahuan sume, kames ni aku bercuti utk raya haji dan ia merupakan cuti terakhir aku utk tahun ni. sebabnya balance cuti aku dah ditarik balik. so sampai aku last day aku dah takbole amek cuti dah. huhuhu. takpelah. nasib baik bulan 12 banyak cuti hari jumaat kan kan.

jumaat 3 minggu berturut2 plak tu. besh2. hehe.

macam tahun2 lepas, tahun ni semangat nak raya haji tu akan ada bila pagi raya haji tiba jeee. kihkih. sekarang memang tak rase lagi. tahun lepas siap rase bersalah sebab lepas solat raya, g ngadap laptop hahaha. tahun lepas tak balik kampung pon. tapi besh jugak sambut raya kat rumah sebab taman ku buat kenduri korban time raya haji tu.

tahun ni akan sambut di kampung belah mak. akan ade kenduri korban buat kat masjid. emm tak sabar. beshnyaaa nak balik kampung.

eh nak tepek la gamba raya haji 2007 punya. hahah. gile lame :p

gambar dekat masjid kampung belah mak, kat nogori sombilan ;)

si penempel kat mak. hoh.



penutup:- kirenya time 2007, aku tak de la gemuk sangat kan kan? =D



4 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

bongok! ko memang la tak gemok! tapi aku yg gemok mangkuk!

mun-e said...

hahahahaah. gumuks nya ko dlu2 :p

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

oits jonetttttttt! ko buang aaaa gambar aku tuh! bengong!

mun-e said...

laaaaaaaa biar laaaaa kan bole buat testimoni tuuuu

hahaha