Thursday, November 19, 2009

dianah ab samat!! cepat2 tengok sini




kuciwa lagi gamaknya! uuuuuuu! nanges laju2!! ;'O

faham tak? tak faham??. click sini.

kalo aku tau, aku tak tido awal malam tadi.. pukkkk ;p

--uh uh mangse fikiran suci yang stat tu akan menghampiri 20 000 pagi ni sebab mgrib semalam baru 19 6+++ ;p ooooo ni mesti ade orang dok refresh banyak2 kali ni. cissssssss tak aci betul ;O hahaha dah kalah, nak tak puas ati plak. tapi kalo pemenangnya masih lagi EZZAN!! kak muni memang tak akan puas hati. hahahahha saje cari pasal ngan ezzan ;p --

okay lah. terima la kenyataan ini. sobsob... berlalu sambil lap ingus~~ huhu

6 comments:

Ezzan Yusop said...

bukn ezzan lah muni. saje kasi can kt org len. hikhik.semlm tgk dalm kol 12 lebih mase tu dah 20007 dah. hikhik :)

mun-e said...

yeayy ezzan tak menang! yeayyyy :D

ok x nak suka sebab ezzan x menang? hahaha ;p gurau je ;p

dd dudu said...

huhuhu aku pun x menang :(

;P

jap2 aku apdet blog

dd dudu said...

oittt eja nama abah aku salah

mun-e said...

ehh salah eh. hohoho sori2. ape yg betul? nanti aku betulkan

dd dudu said...

AB SAMAT

ngeeee ;P