Saturday, November 21, 2009

dh makan nasi lemak ni pasni takyah makan smp malam ya :p


muni, rizal mesti dah biase kan sebelum makan ko suh amek gambar dulu - fir

hahahahahahahahaha. comei gile statement fir semalam mase die tgk blog aku time makan pizza aritu ;p hikhik aku rase RR pon dah redha jek. ataupun mungkin juga die dah terpengaruh??? =D.

hari tu, aku g wat medical check up. bile aku kena masuk jumpa doktor, die pegangkan beg aku. lepas dah setel sume tu, aku on camera and u know what????

DIA SNAP GAMBAR DIE SENDIRI DENGAN PELBAGAI AKSI!! wakakakakakak

so cuteeeeeeeeeee =D

sah2 die dah terikut pangai aku ;p

ni nasi lemak ayam aku makan kat NZ tadi ngan RR. hehe.

aku baru je sampai rumah ni, jumpa die kejap tadi sebab ade hal nak setel. hehe. kejap jek. jumpa brekfast same2. now aku dah ade kat rumah. nak g kemas mengemas. tengah hari plak nak jumpa seorang kakak. pastu dok rumah je arini.

esok plak ade kenduri kawen 2 kawan sekolah menengah aku. pegi ngan kawan sekolah jer taknak kasi RR ikut :p sian die asek kena ikut aku g rumah kawan2 sume. lagipun jauhhhh takmo la 2-2 jer dalam keta lama2. not good not good :p

cewah~


4 comments:

fir said...

ha dia snap gmbr sndiri gak???
wahhh ni betul2 terkejut nih..hihihi

mun-e said...

mase aku tgk tu..terkekek2 aku gelak sbb x sangke. haha

cronyz said...

cam x best je nengok nasik lemak ni

mun-e said...

a'a x la sedap sgt. tp ayam goreng tu sedap jgk la...garing. jenuh nak abeskan huhu