Sunday, November 22, 2009

definisi cantik lagi =)


lagi definisi cantik.. hehehe

zita dan pengapit - si rafeah, ktorg panggil die peah jer hehe

aju, me and zita. macam tangga daa~~ :D

setiap kali RR tengok gambar zita, RR asek sebut "cantiknya kawan awk ni" "cantiknya kawan awk niiii" sayaaaaaaaangggggg napa x puji saya ponnnnnnnnnnnn =O

uuu sampai hati. nanges bawah bantal uuuuu :p takde ah. memang cantik pon hihi.

same cantik. same padan kan kan. 2-2 tinggi. hoho

okay cukup dah gambar definisi cantik :p

letak lebih2 kang jeles balik huahua. (nak kena si RR tu. siap die kalo puji lagi~~ cakap sambil selising lengan baju =p)



12 comments:

biku said...

en.bf aku pon selambe je puji awek2 lain dpn aku. nape xpenah nk puji aku camtu? huhuk..sedey (T_______T) siap kene ckp huduh lg ade la klu aku pkai baju yg die xbkenan.(saje nk sedey2.. xde makne nye)

mun-e said...

hahahaha. aku x kesah die puji cantik kalo benda tu betul. kalo benda tak betul, meh meh kite seligi die ramai2 =D

fir said...

mmg cntikk baju pngantin nih..pnjam bole? nk pakai masa last day dtg opis..hihihi

mun-e said...

hahaha ;p tak dpt nak kate :D

faizah said...

eh ini zita macam zita kawan adik aku. dulu dia belajar kat uitm s.alam kan? ambik finance?

mun-e said...

betul betul betul :D

keciknya dunia..hehe

ReD said...

xpe muni... muni pun chantek jugak! tgok la nti bile pakai baju pengantin, laaaagi chantek tau! smpai kan rr muni tu x terkata bler tgok kachantekan muni..hihi..

ReD said...

alamak!! salah eja.. kechantekan..haha ;p

mun-e said...

hahahah. yela tu :p tp kawan kite tu memang cantik la kan? suka sngt tgk baju die. nampak lain dr pengantin yg lain. salu tu typical jerk

die plak slim gitu. sgt sesuai. :)

ReD said...

aah..chantek! ^_^
ala..ne de pengantin x chantek??buruk cmne pun.. kalau dah tacap2 mekap2.. chantek gler la weeiii.. hikhik ;p

cronyz said...

cantik pengantin & pengapit..
muni? ok la cantek gak laa..hehe

mun-e said...

ReD:- takutnya kalo jadi sorg jerr pengantin yg x cantik. wuwu.

cronyz:- eleee. tau la berkenan kat si pengapit tu. oppps :p