Sunday, November 15, 2009

buat ape jerrr arini?



khas untuk tatapan mak su yang rindu kan acitin aka aqil danial ;)



untuk pengetahuan maksu, aqil dah pandai melukis guna paint kat laptop maklang!! hohoho~~ selain ituu aqil juga dah pandai memfoward SMS maklang ngan paklang to be!!!!! nasib baik SMS tu sampai ke maklong punye HP!!!!!!! bole plak dalam banyak2 SMS yang tidak sensored kenapakah die foward SMS yang saaaaaaaaangat sensored yang tak penah2 pon wujud SMS sesonsored itu dalam HP maklang. itu je laaaa satu2nya. tsk tsk.

betuuuulll pecaya lah itu je la SMS yang sensored dalam hp mak lang T__T dan malangnya aqil bole plak foward SMS yang satu ituuuuuu wuaaaaaaaaaaaa malu gilerrrrrrrrrrrr siotttttttttttttttt menggelabah haku suh along deleteeeeeeeeeee time2 tu jugak wuaaaaaaaaaaa along kalo ko sebenanya dah bace SMS tu tolong la buat2 tak bace yeeeeeeee pelessssssssssss!!!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!




okay back to the track. fiu~~

ni gambar time pegi kenduri kawen jiran tadi...


terjumpa kawan lama - safinah yang baru jek kawen aritu tapi aku tak dapat pegi sebab ade hal lain.hoho. ayat yang kuar dari mulut safinah ialah "eh muni dah kurus la. dalam fesbuk nampak lain"

terima lah hakikat kawan2... memang badan kite nampak besar 1.5 kali ganda kalo dalam gambar. mu ha ha ha ha hu ha =D


8 comments:

maksu said...

aaaaaaaaaaaaaa.....rindunyeee kt aqilllll...huk3....wati,jiran mane lak yg kawen tu? lawa la goodie bag die....simpan2.. hehhehe...esok ngn luse ade paper..wish me luckk... hihihii..

mun-e said...

ceh ade exam tp sempat lagi bace blog aku. blog aku ni bole menjejaskan ingatan ko thadap pelajaran u know~~ ;p

surney hasniey said...

ye ye..hakikat tu aku terima...
gambar tak sama dengan face to face...hehe... ;p

mun-e said...

=D

tp kawan aku tu nmpk2 aku terus cubit pp aku..ceh ;p nampak sgt pp masih tembam mcm dulu hikhik

Anonymous said...

lawa tgk kaler khemah dia..merah itam..

fir

mun-e said...

kan.. cantik. tema die mmg merah + putih + hitam. nice!

faizah said...

muni ko pakai baju tu nampak kurus

mun-e said...

bukan aku mmg kurus ke?


agagagaga =D