Friday, October 2, 2009

tersalah orang daaaa.. kekeke


di suatu pagi yang sejuk. aku tengah kusyuk ngadap SQL tetiba..segerombolan laki lalu ramai2 di hadapanku. buat bodo je la sebab memang biase dh pon org kuar masuk kat ofis aku ni..sejak dah ade bilik meeting sendiri ni..ramai sngt orang luar masuk. haha. baru nak ade bilik meeting tuuu..kasihannnnnn :D

dalam ramai2 tuuu terkujat aku kejap sebab aku pandang die, die pon terkujat pandang aku balik. laaaaaaa TUNANG KAKAK AKU RUPENYAAAAAA!! sempat lagi aku hai hai lambai tangan tu tapi secare senyap je laaaaaaaa :D

semangat ni terus skype geng2 ofis sume kecoh bagitau. pastu semangat ni terus sms along aku. dah la die tengah ade kelas. ah dulikkkk. sms jek bagitau. jumpe bakal abang ipar kat ofis sendiri kan, haruslah kecoh :D

pastu tetiba along aku call.

"ko betul ke niiii jumpa fadli??? tah2 ko jumpa helmi tak"
"eh eh yekerrrrrrrr"
"fadli ade kat putrajaya laaaa"
"eh a'a laaaa tah2 aku salah orang.. eh a'a laaaaaa helmi la kot. rambut die panjang"

keh keh keh. aku salah orang daaaaaaa.. bukan tunang along aku tapi kembar die rupenyaaaaaa. wakakakkaka hampagassssssssss. rase mau terjun ke kolam berenenang2 bersama itik2 serati kasi ilang malu ni hahahahahahaha

haishhhhhhhh over confident lagi. kali ke berapa tah.sudah tak terkira banyaknya. hahahaha. malu i ;p

mr.matoto, soriiiii kerana salah orang :D

sebijik sejiban.cemane la aku tak tersalah kan? :p

yang aku jumpe tadi tu yang baju pink2 tu. tunang along aku baju oren. heheheeee

7 comments:

Amie Fadli said...

Sengal! Sengal!

ciare (^_^)v said...

ade possibility dpt kembar ni :P

Amie Fadli said...

ciare : hahahha...doa2kan la ya..mmg nak sgt2...senang dpt 4 terus pun okey! ngeh3x

mun-e said...

ngeh ngeh ngehhhhh

tadi helmi sempat tegur aku b4 balik.. die tanye, keja sini ke? aku cakap, taklah. keja sementara. wakakka

Amie Fadli said...

hek eleh...ada pulak cenggitu..

mun-e said...

jawab scr gelak2 la.. takkan la aku meja selerak2 ni keja sementara jek tak tau ar kalo die pecaya

kui kui

cronyz said...

klaka2