Monday, October 5, 2009

tadi jumpa engku emran!! uh uh!


tajuk tu tidak menipu. betul. kami nampak engku emran kat kedai makan tadi. hohohoo~~ makan kat kedai rakyat biase jerrr die ;p hohoho~~

--updated---

khas untuk tatapan ezzan :D


thanx kak ros dan dd atas gambar2 ini ^^. tapi dd ke kak ros yang send? ke dd yang send tapi gune emel kak ros? eh tak kesah la mane2. janji dapat gambar2 nya.. suke laaaaa ^^.

nah silalah tatap gamba adam dan antie muni niiiii... ^^

antie muni excited sorg2, adam relaaaax jerrr :')

antie muni excited sorang sorang LAGIII :') :')

antie muni pandang jari adam. adam pandang jari besar antie muni :p

motif paste sampai 3 ???


;p

ade tak korang rase2 muka adam ngan antie muni ni cam iras2 gitu. hahahahaha. lariiiiii~~ lari dari ibu nyaaaaa :p

tata yi yi yuu yiiii, kate adam. translationnya "comeila antie muni ni"

sekian time kasih ;D


10 comments:

Ezzan Yusop said...

nape x snap gmbar tengku emran tuh.... :(

mun-e said...

ade snappppp.. tp gune camera hp yg 1.3 jek =D

kecik sgt laaaa.. musti korang tak caya kehkeh

ciare (^_^)v said...

comelnyaaaaaaa adam....owh :p

mun-e said...

adam je ke comel? :D

Ezzan Yusop said...

comelnye engku emran :p

aahhh (sigh) baru ada semangat nak buat keje lps tgk gmbar emran...hikhik!

mun-e said...

laaaa .. gambar secotet tu je bole buat ezzan semangat ? hihi..

dd dudu said...

hahaha 2 jari adam di atas 1 jari makcik muni

hihihi kiut!

aaaa~~ aku rasa ingin menggigit2 jari dan kaki baby yg comel, uhhhh uhhhh comellll~~ gerammmmmmmm!!

mun-e said...

alaaa jangan la gigit jari dan kaki adamkuuuu...

pangggg~~ kena lempangan ayah adam d atas cubaan cube merebut anaknya :D

Norliza Zainul said...

patutla semalam mase tido..adam asik ngigau2 sambil berkate.."oh muni tidak!! muni, dd, ros? tidak! tidak! jangan!! jangann!! waaaa..waaa..."

dd dudu said...

ja ;n