Monday, October 12, 2009

sessi muncung kan mulut =M


jalan2 facebook ciare, terjumpa gamba ni. oh ade eh semalam di rumah ko ktorg berposing ngan camera ko ciare? tak ingat plak aku hehe.

tapi aku nak bebel sikit niiiiiiii..

awkkkkkkk napa awak dalam gambar ni macam nak lari jauh2 je dari saya? saya ade kudis keee??? saya ade kurap ke??? saya pendek ke? saya pakai tudung senget ke??? uuuuuu nanges 10 menet. muncung 20 saat.

uh padan muka nampak perut buncit tu. tu la lari2 lagi. padan muka. padan muka. padan muka. paaaaaaaaaaaaadan muka!!!

okay, bebelan dah tamat

>.<

p/s: bebel manja2 namenya. fiu fiu.. nasib la orang itu~~~ ;p


2 comments:

Riezal aka Rezdrake said...

sweet laa korang berdua ni.. senyum manis dedua..


DAH DAH.. open house tuu.. diet balik (nada jeles sebab takde org jemput open haus)

mun-e said...

sweet ke? yg baju ijau tu je sweet baju hitam tu tak pon.

(sessi muncung tak abes lagi. haha)

eh x x dah abes dah ;p