Wednesday, October 28, 2009

sebab dah type pjg2, publish je la :D


:( arini sume okay2 jeee.. sampai la pukul 10++ camtu.. saya msj kat awk pesan suh bace emel tapi sms saya takde balasan pon.. fine la, awk busy kot.. saya fikir dalam hati.

tiba lunch time, saya sms lagi.. syg dah makan ke? pon takde balasan. tapi saya makan je la. tak fikir pon.

pastu saya nak gi solat..saya call la awk. tak angkat pon. tetiba hati ni dah rase lain macam. yelaaa sms tak jawab, call tak angkat. takpe takpe. saya sms la. kot2 tetinggal fon ke.. tapi pastu tetap rase tak besh. so saya call lagi sekali.

pastu baru la awk jawab. wuwuwuuu. awak cakap awak tak jawab sebab tengah solat. pastu saya bebel2 la kat awk. yelaaaaa kenapa tak jawab sms saya sume. saya seboleh2 takmo bebel2 macam makcik tapi risau laaaaa tau tak risau.

hmmmmm dalam kepala ni dah pk bukan2 dah. tau je la saya ni memang suka bayang bukan2.

pastu awk call dari ofis. saya sengaja je taknak jawab. sebab saya geram. saya biar je sampai jadik misscall. pastu baru la saya dapat emel dari awk. awk bagitau fon awk kena bar. sebab kena masuk PUK no tapi fon kad tu tinggal kat rumah. awak cakap kena tunggu malam la baru dapat on fon balik.

ok laaa.. saya tunggu awk call saya malam ni tau. walau awak balik pukul 1 pagi keeee saya tunggu tauuu... awk call tauu jangan la tak call.. ;(

......

awak..kalo awak bace blog saya ni, call la saya cepat ek.. sunyinya hari saya tak dapat call awak bagitau nak balik.. sunyinya time saya Q kat kfc tak dapat nak msj2 awk sementara tunggu turn.. sunyinyaaa pegi bank sorang2..masuk watson sorang2..

paling sedih baru kejap tadi saya nak call awak tapi tetiba tingat fon awak tak bole on :'(

saya nyesal sangat tak jawab call awak tu.. ;'( maafkan saya ya ;'(

-----------

eh tetiba awak dah call saya dah :D yeayyyyy~~ penat jek type entry ni sambil sedeh2 ;p pu~~

eh eh ade orang bace ke? lalala~~~ berlalu sambil buat muka tak malu :D


4 comments:

dd dudu said...

hahaha paham paham :D

PUK

;p

mun-e said...

paham kannnnnnn. uh orang laki suka tauu buat kite perempuan ni risau.

ahaksss ;p

Anonymous said...

ko baca entry ni blk slps ko kwen..

ko akan..

1. gelak ke
2. malu ke
3. ish ish ish ke
4. teringat blk zmn2 indah cinta ke
5. (sila isi tempat kosong) _________________

hehe

-fir-

mun-e said...

hahahahahahahahaaaaa

wakakakaka

baiklah.insyaAllah aku akan bace balik.ingtkan aku tau :D