Monday, October 19, 2009

25.. hikhik


mase aku form 3, aku ingt lagi..hari tu tarikhnya 19hb10 1999. muda remaja lagi okayyy~~~ ;p

mase tu.. abes je kelas BM, (kalo xsilap la hehe).. tetiba ade 2,3 orang kawanku meluru2 masuk. kecoh2. mase tu aku 1 sekolah ngan mak aku. cumenya mak mengajar sessi petang, aku sessi pagi. tapi dorang sume kenal la mak aku.

kecoh2 dorang masuk pegi kat aku. "murni, mak awk masuk hospital"

"hoh? betul keeeee???" (mase tu aku xmain lagi "biar betik". betik betik time tu tak kenal lagi =D)

nak menangis aku dorang cakap camtu. seyes dah sebak dah. air mata bergenang2 dah. dah pikir benda buruk2 dah. itu la aku.. dalam 1 saat jeeee banyak benda buruk aku leh bayang dalam kepala otak aku ni bile dorang bagitau camtu. wuwuwu.

tetiba..

"yelaaa.. mak awk masuk hospital la hari ni, esok kan awak lahir"



ceh ceh ceh. ingat lawak la tu buat lawak antarabangsa macam tu. cehhhhhhh!!! kot ye pon nak wish besday aku tak yah la buat lawak camtu kan cisssss

haishhhh :D

tapi tu dulu laaa.. hari ni 19Okt2009, 10 tahun selepas peristiwa itu berlaku..dah takde dah orang nak buat suprise2 camtu lagi kan? kalo ade.. mau aku siku siku orang yang buat lawak camtu hahaha.

jadi.. beberapa minit jek lagi tarikh hari ini akan berginjak ke 20hb10.. ^^ jadinya.. tepat jek 12 malam, aku sudah officially berumur 25 tahun :D

nak betul2 official lagi , tunggu la 8.13 malam esok =D yee aku lahir malam, sebab tu aku gelap. ehhhh tak tau la tang mana kaitannya tu.. hahaha

okay sume. sila wish saya cepat!! :D


25 ke..... kate aqil ;p



13 comments:

w a w a said...

happy birthday~!!
semoga pnjg umo, murah rezeki, kesihatan baik brpnjngan..amin~

dr-aku-yg-menurut-perintah-ko-utk-wish-cpt ;p

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

Heppy besday to u sis..

~* chirpy_chummy *~ said...

"warga tuaaa...teras masyarakaaaat...lalalala~~"--sila lagukan dgn penuh perasaan ok.

selamat hari warga tua kpd muni...^_^

ciare (^_^)v said...

selamat hari lahir murni ^_~.....bukan hari jadi sbb ko telah jadi 9 bulan sblm ko lahir..wakakakaka =D

faizah said...

happy birthday kepada muni.. apakah azam bithday girl setelah berumur suku abad? (saje nak bagi rasa tua).

Maswani said...

hepi besday muni..moga panjang umur n murah rezeki...

Ezzan Yusop said...

yeppi birthday KAK MUNI. :p

::mE uMmU:: said...

hepiiii burfdayyy kak muniiiiiiiii yg tua dr saya 1tahun 13 hari ;p

dh tuaaa wooooooooo :-O lalalalalala~

moge pnjg umo n sukses slaluu
PEACE!!!

eh eh lupe lakkkk sy sukeeeeeeeeeeeee lawak form3 kamu itewwwwwww hikhik

ReD said...

HAPPY BIRHTDAY MUNI!!!
SORI LAAA LAMBAT WISH..KTE BZ SMPAI X HENGAT NK ON9 FB, X HENGAT NK LOGIN BLOG..HIKHIK

NEWAY, SMOGA PANJANG UMO,,,MURAH REZEKI LEH BLANJER LINDA SLALU..HIHI

firdzah said...

kak mun-e, happy besday!

surney hasniey said...

HAPPY BIRTHDAY...(^,^)

Tapi kejam giler ah lawak kawan2 ko tu...huu...

dd dudu said...

kul 8:13 malam baru aku wish tau

burt said...

ok mun-e happy besday to uuuuuuuuu