Thursday, October 1, 2009

Opick - Allah Ya Nur


gigihnya saya cari lagu ni tau.
lagu ni time sahur bulan puasa hari tu... dalam ceta pkl 5, drama iftitah ade rusdi ramli..julia ziegler berlakon
best tau
tapi tiap kali sahur tu dengar lagu ni ingat lirik la nak cari tapi asek lupa jek lirik..
hinggalah bln syawal ni..episod akhir ceta itu.. kebetulan isnin tu saya dah stat puasa so sahur tengok ceta tu.. terkejut gak sebab ingat ceta tu time bulan posa jek hehe
tapi time tu betul2 hafal lirik haha
akhirnya dapat jugak cari yeayyyyyyy ^^
besh lagu ni..

neway, nak link. donlodlah ;p

[Allah Ya Nur]




1 comment:

dd dudu said...

lagu kat radio yg aku suke skang adalah lagu raihan ngan hujan heheheh

pastu lagu mulan jameela yang cinta mati gua hehe