Tuesday, October 27, 2009

kantoi sudaaaa~~



create entry ni sementara nak tunggu azan magrib. arini nak balik lepas magrib. motif sume nak kena terang 1 persatu apa aku buat??

*teeeeeet* terjemahann die: terjemah la sendiri ek haha tak abes2 lagi die ni rupenyaaaa ngan angin kus kus die tu :p

aku bukan apeee.. aku jaranggggggg sangat nak tak suka orang. setakat ni dalam list aku ade 2 orang la. sumenya orang2 yang jahat gilerrr kat aku. aku jenis arini aku bengang, esok aku lupa. tapi orang yang aku takboleh dah nak go on ni, die sakitkan ati aku berkali2 sampai aku naik bengang tak boleh nak tahan tahap pandang muka orang tu pon rase nak jeling sampai juling bijik mata ni. haha.

aku bukan pendendam cuma kesabaran tu ade batas lah. penat2 buat baik tapi die layan cam cik tahi jugak, jadi aku dah malas dah. haa bila aku dah malas, camni la jadinya. takpeee arini ko buat aku, aku serahkan segala2nya pada Yang Maha Esa.


eh melalut dah. tadi nak ceta pasal gamba ni sebenanye.. ekceli lama gilerrrrrrrrrrr dah aku tak snap gamba sendiri dalam lift ofis haha. selepas korang korang korang sume kate tak takut keee nanti ade tutt tutttt ;p terus aku tak syok sendiri dah dalam lift tu

tapi tadi tetiba terniat nak snap balik :p MALANGNYA tetiba pintu lift terbukak lalu kantoi ngan ofismate aku. dah la ofismate, laki plak tu. wuaaaaaa malu gilerrrrrrrrr

tapi i control cun ok.. buat2 macam nak teruskan naik atas padahal dah memang tempat aku kat tingkat 2 saje pura2 berlakon konon2 macam nak naik atas lagi sehingga memaksa mamat tu naik lift sebelah. HAHAHAHHA.

aku ingt tektik penyamaran aku berjaya tapi b4 lift tu tutup, aku sempat dengar die jerit

"APESAL KO AMEK GAMBAR DALAM LIFT"

arghhhhhhh!

terase nak pegi sorok muka dalam baju RR. eh bole plak nak gi sorok muka dalam baju kekasih. ish ishhh.. nakal la awk ni..

muahahaha (geli jerrrrrrrrr)

daaaaa!! :D



8 comments:

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

HAHAH... kenapa mesti dalam lift..sbb banyak cermin??

Anonymous said...

padan muka ko...

mun-e said...

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC:-
entah :D rase muka cam cantik sikit dari biase dalam cermin dalam lift tu hahaha

anon:- along ke ni? haha memang padan muka aku :D

cronyz said...

lucah

mun-e said...

tetttttttt :p

Anonymous said...

siapa tu???

adl?

zz?

hafizh?

kekeke

-fir-

Anonymous said...

siapa tu???

adl?

zz?

hafizh?

kekeke

-fir-

mun-e said...

shhh shhh diam diam :p