Friday, October 16, 2009

jamuan raya utk kawan2 ofis part duex :p



banyak betul cabaran nak pegi rumah beraya rumah aku ni ;p tetiba ble plak jalan sentul tu jam. haishhh ;p bape kali benti tepi sebab ketapi tetinggal gerabak haha. nex time kalo berkonvoi ke destinasi yang sama, sumbat dalam 1 keta jek.. SENANG~~ :D

oh biarlah gambar berbicara. sebagai tuan rumah, beta berasa sukacita sekali kerana puan hamba sekalian sungguh gembira berada di rumah beta untuk jamuan raya kecil-kecilan untuk rakan seofis (perempuan sahaja :D)

ceh tetiba feeling jadi raja plak. kuhik kuhik.

dengan baju pegi ofis, dengan selinsing lengannyaaaa.. HAHAHAHA. masuk sayur campur jer uols ;p bukan masak gulai ponnnnn hikhik

dengan muka tak malunya, beta lantik puan azizah menjadi chef tolong panaskan ayam masak sos yang mak dah masak siap2 malam tadi ;p kasihan tetamu kena lantik jadi chef jemputan plak. hikhik. tengkiuuu chef ajijah ;p

aku tak faham napa 3 orang ni nak enteprem dengan gaya sebegini? macam pertandingan memasak wehhhhh! korang jadi juri apa??? hahaha

ok. kite kasi can la die berlakon ;p rajinnyaaa.. anak dara sapaaaa la ni? sapa nak berkenalan? available lagi neh :D

the menu:- ayam masak sos, masak lemak cili padi udang campur kambas, sayur campur dan ikan pekasam ;p
pastu ade buah epal dan mangga.. dan jugak dadih perisa oren ;)

makan time!!! :D cian dorang kena tunggu kejap ;p aku pon kesian jgk kat diriku haha. tp xrase lapar sgt.. neves ade lah. neves nak masuk sayur campur. hahahaha :D

okay..dah kenyang sumeeee.. kite bergambar duluuuu!!! cewah. macam gambar raya family plak ;p

**iklan: okay.. korang berkenan yang mane 1? i bole tolong jadi orang tengahnyaaa.. :D*

harap semua terhibur dan puas hati ngan layanan cik puan muda ni ;p mane2 yang terkurang tu harap2 dimaafkan lah yee.. next year datang la lagiii hehehe..

ok nexxxx. sape nak beraya rumah aku? :D raya sampai isnin depan weh. pastu abes sudah ;p cpt2 sementara tawaran dibuka.. tapi kaannn esok pagi2 lepas subuh aku bertolak balik kampung. hikhikhik


4 comments:

dd dudu said...

hehehe gambar yang terakhir tu yang x tahan tu :'P macam bergambar selepas pertandingan, ape2 pertandingan laa ;P

mun-e said...

pertandingan? pertandingan ape?

pertandingan badminton zon gombak ke? :D

ciare (^_^)v said...

lorh ingatkan da siap masak tggl nak makan ajek...patot la mak muni yg comel lagi sweet sggup bergegas dr opis sbb nak tlg anak beliau :) kalo aku pon seram wehh kena masak teman tetamu..i kena masak sorg2 br aman ^__-

Anonymous said...

cedap..tq mak muni, muni n chef gja...heeeeeee

-fir-