Thursday, October 29, 2009

asek nak menang jek :p


kesah perempuan yang mengada2 :D

ni rentetan dari semalam la kononn2nyaaa :p

tutt tuuuttt -- sambil turun nak pegi beli kuih, saya call awak lagi.. lunch time kannnn hehe

tutt tuuttttttt tut tuutttt tutt tutuuutt -- eeee mane ni.. napa tak angkat niiiiiii aaaa ni saje la niii aaaaa padahal baru lepas msj aaaaa dah la bunyi tutt tutt je cube la letak lagu ct ke sedap la sikit :p (padahal sendiri tak letak caller ringtone haha)

okay lah. dah sampai masuk inbox dah saya pon letak la.. pastu tetiba hp saya berbunyi.. oo awk call balik.

awak gi maneeeee tadi? napa tak angkat fonnn
saya tengah makan niiiii
ooo makan tak bole angkat fon ekkkk
cemane nak angkaaattt
kenapa pulakkk
kan makan pakai tangan kanan.. hp plak dalam poket sebelah kanannnn
laaa suruh je la tangan kiri amekkk hikhik
hikhik mane boleeee mane sampaiiiii
bole laaaaa..saya bole jeee
mane boleeee laa hehe
boleeeeee cube try
awak lain laaa awk makan pakai suduu saya pakai tangannnn hehe
alaaaa bole jeeeee.. aaa takde takde saya nak menang jugak


ceh taknak kalah tu. pangggggg 2,3 dass haha

--------

lately ni kann memang terase nak manja2 selalu jerrr haishhh petanda apakah ini? :p

eh tetiba cam dah takde malu langsung nak wat ceta komedi+romantik kat blog sendiri.. eh komedi + romantik ker ni??? putuiiiiiii~~~ kahkah

:D


2 comments:

faizah said...

hehe sangat manja la muni. itu tanda nak melangakah ke alam darah manis;p

mun-e said...

aminnnnnnnnnn


:p