Wednesday, October 14, 2009

semakin sembuh


alhamdulillah.. peyutku semakin sembuh ;p

cume kadang2 sakit tu datang jugak menyerang nak2 time lepas makan. jadinya arini tak dapat nak makan banyak2 pon. tengah hari tadi buat sup cendawan campur carrot ngan tomato. makan tu jer ngan nasi.

huhu. di saat2 perut sakit ni, baru terfikir, betapa nikmatnyaaa bile dapat makan macam2.

mebi teori banyak sangat makanan campur2 tu betul lah kot. baru je smalam dok borak2 ngan ofismate, dorang ramai yang kena cibir. tu laaa aku takde plak cibir. cume asid sudah banyak dalam perut la. tu yang sakit die macam "perut ko kena pulas" huhuhu

siang tadi seharian dihabiskan dengan tido je :D bangun pkl 11. pukul 2 dah tido balik sampai 5.30 nyeh nyeh.

harap2 esok dah ok la peyutku. tak larat laaa.. dah la keja banyak ni. dateline plak semakin dekat. huhuhu.

time2 cakit ni laaa ngidam nak makan coklat indulgence.. tapi apakan dayaaaa... sob sob..


1 comment:

surney hasniey said...

ngidam makan best2...sabau jela... ;p

tapi macam menarik lak kek tu...he.