Friday, September 11, 2009

wah ade orang terliur rupenya..hikhik


hikhik. ade plak orang yg btl2 kecur air liur tgk gambar ni kat previous entry aku ni :D

kepada cik/puan fiza.. (fizah kura2 ke?) sory saya gi solat tadi.. tak sempat nak menjawab :)

ktorang makan tu kat sini..

Kafe B&N (Ben & Nick's Diner) @ Subang Jaya


click2 gambar untuk maklumat lanjut. ;)

tapi kannnnn.. psstt pssttt status halalnya idok lah teman tau. cube search dulu eh. ;) emmm mase aku g dulu tuuu tau2 je la comp ca ya nun alif.. sure ade hidang alif ra' kaf kannn.. jadinya.. bagi aku la kalo ade benda tu sure tak halal.

itu la sebabnya last year aku tak pegi sebab aku dah tau tempat tu cemane. 1st pegi tu tak tau.. tapi dorang yang lain pegi jer.. so.. emm tah la. bagi aku kalo ragu2 better dielakkan. bagi aku la... ini pendapat aku.

sebab nanti kite makan jadi darah daging kite hingga ke anak cucu..

sekian.harap membantu cik/puan fiza :D search dulu tauuuu ;)

update :- selepas dah publish aku search psl hukum arak ni.. jadi aku jumpe ini http://soaljawab.wordpress.com/2008/06/15/makan-semeja-dengan-benda-haram/

tapi benda2 camni takut nak ikut kefahaman kite semata jer jadi kena tanya ustaz lah. sekian. :)


No comments: