Wednesday, September 16, 2009

suka sgt kad raya ni. rase nak bawak tido!!


1st sekali nak sorak kuat kuat dulu..

yeay dapat kad raya yeayyyyyy yabedabeduuuuu yahoooooooooooo \(^O^)/ ngan aksi nari nari sotong ~(^-^)~

tadi aku bukak puasa buat kali terakhir dengan encik rizal ridzuan untuk bulan ramadhan tahun ni. esok pagi2 die akan pulang ke kampung dah.. emmm sedih laaaa huhu.

kepada awk.. thanx sangat sangat sangat untuk semua yang awk lakukan.. untuk cinta yang awk beri.. untuk masa yang awk spend dengan saya.. untuk pelaburan makan minum pakai saya...

semua tu saya sangaaaaaat hargaiiiiii..
emmm saya suka sangat ngan baju raya yang awk hadiahkan tu..tak sabar nak pakai pagi raya nanti...

anyway, saya tak sabaaaaaaaar sangat nak beraya next year sebagai ex-gf awk..nak naik taraf la sikit jadi tunang plak.. atau isteri terus ;p

esok hati2 tauuuu pulang ke kampung.. ingat sume pesanan saya tadi tauuuu..

emm sebak la pulak.. macam tak jumpa lama plak pasni.. huhuhuuuu

okay lah.. jangan sedih2.. lum raya lagi ni ;p

orait. kite mulakan sessi tayang kad raya dengan riak sekali! ngeh ngeh ngeh ;p




ini lah kad raya nyaaaa.. gempak takkkkkkk?? :D mase die kuarkan kad ni dari sampul.. hatiku mula berbunga2 riang ;p

kasi close up sikit.. siap ngan kristal bentuk love weyyyyyyy.. jeles tak jeles takkkkkkkkk??? hahahaha

hikhik. saya ke tu awk? hikhik (gelak siput siput)

aku gelak bile rizal cakap ni gambar die main bunga api.. sebab aku ingat kan tu gambar die panjat dinding.. hahahahaha

nah bace la ayat2 tu.. heheheeeee.. kat kristal love tu siap ade loceng lagi.. hikhik

cantikkkkkkkk.. saya cukeeeee sangat awkkkkk.. muahhhh :p

tulus istimewa sayangku.. thank you so much sayangggg


okaylah. suma dah naik menyampah dengan aku neh. haha. baik aku undur diri dlu.. ;p. kad raya ni akan ku tayang kat ofis nanti.. tak yah gantung kot.. display mcm display buku sebab die tebal mcm buku. hehehe.


12 comments:

ije said...

gila jeles ok!!

haha. xtahan gambar panjat dinding. sangat xde kaitan ng hari raya. haha.

RR dah siap2 lukis percikan bunga api tu kak muni oi!

:P

mun-e said...

yeay ije jeles yeayyyy hahaha

itu laaaa mmg tak nampak macam main bunga api pon kuikui

Anonymous said...

waahhh romantik gaks rizal ni....thn depan kasi up sket pngkat ek..hehe

-fir-

mun-e said...

hihihihi.. semalam tido sambil senyum sampai ke pagi.. (tipu jek :D)

tp mmg suke sangat.. heheeeee

Anonymous said...

gedik nye..

ღ~n0n0i~ღ said...

Tak gedik pon.. comelnya.... =D
Hehehehe..
Bestnya dia dapat kad raya ek..

mun-e said...

anon: jeles la tuuuuu ngeh ngeh

nonoi: anon tu kakak sy :p mmg beshhhh sgt. senyum sampai skang. hikhik

ReD said...

soooooo suwit la dear...hukhuk.. jeles da berbakul2 dh ni.. smpai melimpah2 jeles ni smpai hbis bekas dh ni tampung jeles ni...

dd dudu said...

hihi x aci rizal ade kaki, mun-e x de kaki ;p

mun-e said...

ReD: jangan laa jeles tahap melimpah ruah gitu.. risau plak dengar nyeee huhuhuhuuuu

dd dudu: uiks ko cakap baru aku pasan. ha'ah la.. hahaha.. lawak la plak ;p

surney hasniey said...

nak bawak tido?erk,aku takut kad tu jadi macam bear ko sebelum ni...terus lunyai..heee..

apa2pun, Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin...

Anonymous said...

POYO!!!!