Friday, September 25, 2009

raya 2009 - edisi sessi fotografi



bole tak lepas raya lama gile tak ngadap laptop ni rase malas sangat nak ngadap? rase tak puas lagi laaa g beraya ni.. huhuhuuu

rase macam "alaaaaaa napa dah kena ikut rutin biase balik niiiiiiiiii" huhuhuhu. sebbaik aku cuti sampai isnin depan :D jangan jelessssssss :p

okay.. back to edisi sessi fotografi beramai2 satu family.. tahun ni raya kat melaka dulu memang meriah ngan aktiviti amek gambarnya.. ngan video cam nyee..

mak dan ayah yang membesarkan ku.. sampai sekarang. aku lah satu2nya anak yang duduk di bawah ketiak mak buat mase ni :D

keluarga besar kami.. ni pon baru 5family je ni.. patut ade 11. hoho

adik badik ayah.. dari kiri, ayahku-busu-acik ani-uteh-acik am

geng ipar duai :p dari kiri, pak busu-emakku-acik ada- acik zahir

geng sepupu2.. tak yah la nak kenalkan. ramai nau :p

keluarga ceria 4334 :D




last skali.. tadaaaaaa..

kakak wati ngan adik lyana.. sape lagi comei? heheheeee

okay, tau.. lyana mewarisi kecomelan kakak wati.. kof kof kof :p

eh cop cop nak tunjuk gambar lagi..


lyana dengan adila.. 4 tahun

hoh gaya jalan dah macam makcik2 bedah dah! hahaha.

okay itu saje :D nak gi basuh baju.. wahhh seronot seronot cuti lama lagiii heheheeee


No comments: