Wednesday, September 2, 2009

moreh la kite~~~


moh moh.. moh morehhhhh la kiteeeee~~~ :p (nak try cakap bahasa perak.. camni ke ek? ;p)

psttt psttt nak ceta ni.. hari isnin aritu time kat giant tetiba aku terserempak ngan shah. alaaa shah papanya adam zarif... suaminya si ja ;p. tapi keadaan terserempak tu macam lawak jeeee sebab aku tengah tolak troli dan menemani emakku, shah pon tengah tolak troli menemani emaknya.. haha

pastuuu emakku memilih ikan di tempat ikan, emaknya shah pon memilih ikan di sebelah emakku.. pastu dialog shah "haa rebut rebut rebuttttt" hahaha panggggg~~ dgn lawak shah ;p

aku memang tak pasan kehadiran shah di situ.. tetiba je ade orang sebut "cik muni... amboiii buat2 tak nampak ye ko ehhh". erk. terus aku toleh. laaaaaaa rupenya ade shah di sebalik troli yang betul2 bertembung ngan troli aku. haha.

seyes aku tak pandang tempat lain. pandang betul2 kat mak aku jerrr. sebabnya mak aku ni jenis sama ngan aku gakkkk susah buat keputusan. kejap nak beli daging laaa kejap ikan laaaaaa. jadinya kena fokus kat die jeeee standby dengan soalan2 die seperti "nak ikan ni???" "nak daging ni???"

aiyaaaaa~~ susah betullah.. :D

jadinya papa shah.. cewah papa tuu ;p sori la ye.. cik muni memang betul2 tak pasan ko di situ kerana bizi fokus kat emaknye.. hehehe

itu je ceta malam ni ;p daaaa~~

adam zariff umor 1 hari....


skaranggggg~~
selepas hampir 3 bulan~~~



tadaaaaaaa~~

tembamnya dieee~~ geram geram geram!! huhuhu. cepatnya die membesar~~~ nanti jadi good boy yaaaa :)


p/s:
gambar adam zariff curi dari blog makcik dd ;p bole ya makcik dd ;p

5 comments:

circleinspoon said...

tembamnyeeerrrrr.
mana rambut dia piiiiii?!?!?!?

Riezal aka Rezdrake said...

betul ker fokus kat emak ni.. tah2 duk ushar2 mamat bangla yang kat kaunter timbang ikan tu.. sat ... salam dulu... larikkkkkk!!!!!

mun-e said...

aya
haha tu la.. dh cukur kot :)

Riezal
haiyaaa mane ade bangla kat kaunter timbang tu.. melayu ade la hehe

dd dudu said...

bole bole, sile laa amik gamba saya lagii, hik hik

mun-e said...

hehe.. makcik dd, muka adam bile dah tembam camni nampak cam muka ayah die kan? xde dah muka atok pakistan die. hoho.