Saturday, September 5, 2009

luahan hati yang berkecamuk. hoho


today is saturday ;p

nak buat apa ek hari ni? sogo tengah ade member sales.. tapiiii nak beli apa ek? ermmm. takde benda nak beli ponnnn.. tapi kalo ade baju cantik2 emm bole je rembat selai dua ;p

tapiiiiiiii..takde geng nak g laaa.. hokhok. RR kena pegi keja arini. benciiiiii!!!

pastuuu takut ramai sangat orang so kalo nak g.. kalo nak g, kena g pagi2.. dan balik awal2...

emmmmm duk umah je pon boring gak ni.. mak pon xde, g keja.. hokhok.. nape sume orang takde ni?? along balik kampung plak huuu..

awakkkkkkkkk kesian la kat saya. takyah la gi keja hari niiiiiiiii.. tengok laaa muka saya ni.... tak kesian ke????

@.@ --> memandang ngan mata bsinar2 mintak simpati
"." --> aksi kecikkan mata
=M --> muncungkan bibir
'.' --> muka nak majuk kalo tak dilayan


:D haaa nak mula la tu.. pangggggg!! jangan nak mula ek wahai gadis! cewah panggil diri sendiri gadis ;p


okay. okay. faham... faham.. buat la keja tu sampai siap... ohh~~ (aksi membawa diri ke sudut dinding..)

ngeh ngeh. okaylah! nak g kemas rumah lah. pastu baru pikir nak merayap ke mane.. hohoho


3 comments:

ije said...

header baru!! picnic katne tu? aha

ReD said...

hikhik..header baru siap ngan description lagi..hihi

mun-e said...

ije and ReD

a'aaaa header baru.. buat pagi tadi time boring2 taktau nak wat ape. hehe!

description kena letakkk nanti org salah sangke plak :D

maklumlah..walaupun saya matang tapi tetap citarase budak2 ;p