Tuesday, September 29, 2009

ish ish anak sapaaaa la ni... :D



hehe. hari ni aku puasa. mesti sume orang macam wah rajinnya muni ganti puasa awal2. ekceli mak ayah aku buat puasa 6, so aku join je la..

seronok tau puasa ni kalo ade geng satu rumah. terase same je macam bulan puasa cume takde terawih je.

bak kate ofismate aku fir, muni bole la.. muni balik je sume dah ade..

ish2 kak fir..tak jugak. kadang2 aku masak sekali tau. cewah! ;p tapi hari ni tak la. tadi sampai je sume dah siap. oh emak~~ emak ku memang terer memasak~~ hihihi



menu utama.. ikan bakar dalam aluminium. hehehe.. haish yang isi die cili sumbat ni la yang buat aku tetido kang lepas magrib ni dan buat aksi tak mampu bergerak selepas makan :D

wuaaaaa.. pucuk paku goreng uollllllssssssss.. sedapnya!! tak sabar!! uh uh

ini masak lemak udang campur pucuk betik. kot. rasenya lah.. hehehe.. haisshhh sabar2.. hari ni berbuka 7.08 minit :D


last sekali.. minum plak ngan teh O suam suam.. perghhhhhhh.. memang terbaekkk ah menu hari niiiii

ish ish ish.. macam baru belaja puasa.. ;p

akhir kate.. inilah bestnya duduk ngan mak di rumah.. lalalalala~~ :D

okay.. nak pegi tunggu atas meja :D


8 comments:

SiMpleSmArtErMe said...

wah..bagus2 dah start posa. pagi tadi konon nak posa tp tgok nasik impit & kuah kacang kat cafe TPM tuh cam sedap haruslah kantoi..

mun-e said...

hahaha.. tewas ngan nasi impit & kuah kacang ek.. sedap x? :D

Riezal aka Rezdrake said...

mun-e.. hang cuti lagi kaa.. isk2.. raya sakan hang no.. aku dah masuk hari kedua 2 posa ni.. i pun posa ganti.. ihik2.. ehh posa 6 tau.. tapi trus lapaq tengok makanan2 mun-e letak ni.. aduh baru kul 10 pagi

mun-e said...

aku dah keja la.. cuti smp ari isnin tu jerrr ehee

hah jangan telan air liuq banyak sangat, kang makruh :D org laki senang la buat puasa 6 terus..xyah ganti2 huhu

Anonymous said...

ala....buat org lapa jekkk... bestnye tgk gulai udang tu...huhu...syur lagi la...kalau gi pasar, tgk syur mentah je, automatik dah lapa..

fir peminat sayur..hehe

ReD said...

hoho..slamat berpuasa muni.. ;p

surney hasniey said...

aku baru nak start pose esok..hoho...

faizah said...

wah sungguh menyelerakan la tengok lauk pauk ni semua...

kalo mcm ni aku pon rajin puase.. hehehe