Thursday, September 10, 2009

hari ni tema ustazah :p


assalamualaikum :)

cewah bersopannyaaaaa :D

ehem ehemm.. hari ini saya bertema ustazah datang ke ofis :p ingatkan biase2 jer sekali.. ayak ramai lak menegur :p

segannnyaaaa sayaaaaaa >.<


.
.
.
.
.




ni plak gambar semalam


sila fokus pada gelang itu :p dah lamaaaaa sangat dapat gelang tu tapi asek lupa jek. jadi di kesempatan ini, nak ucap terima kasih kepada lina kerana menawarkan hadiah yang sangat sangat sangat aku sukaaaaaaaa ni ^^

thanx lina!! ;)

eh thanx dd gak sebab mem'pas' kan gelang ni. hehe. dah mcm posmen dah. dulu pas gelang baru2 ni pas buku beli dari ezzan plak. leh jadi duta POS ni dd :p


tetiba tingat ayu ex-roomate aku kat UPM dlu skang dah keja kat POS msia... hai ayu.. hehehe

6 comments:

faizah said...

cantek nye muni memakai jubah tersebut

mun-e said...

hehehe bukan jubah kot kak long.. bawah die kain style kain kipas..

ke jubah moden?? eh aku pon confius sudahhhh :p

Riezal aka Rezdrake said...

oittt baju tak gosok ker tuuu.. angkat basikal.. larikkkkk hins hins hins

mun-e said...

alaaaa kenapa perasan?? buat2 xpasan je la lain kali..

wakaka

surney hasniey said...

kem salam kat x-rumet mu itu... ;p

surney hasniey said...

kem salam kat x-rumet mu itu... ;p