Monday, September 28, 2009

fikir secare serius .. cewah!!



aku suka sangat dengan baju raya aku yang ni tahun ni. mestilah suka.. ni rizal yang kasi tau :p tapi aku pilih sendiri la.. baju ni sempena hubungan kami telah pon sampai ke tahun pertama. nyeh nyeh nyeh

suke cutting baju ni sebab ia menampakkan aku lebih selimmmm dari biase :D haha

semalam kan hari jadi rizal. aku dah bagitau die nak wish pukul 12 malam. mestilah kannn.. konon2 nak jadi orang pertama gitu walaupun die dah sambut di kampung..

tetapi.. bole plak aku terrrrtido malam tu. kuh kuh kuh. cian die. rupenya die menunggu aku call malam tu tapi die kate "takde ponnnnnnn"

alalala sori ek ekk. cemane tah bole tetido.. ni mesti sebab jadi mangse ular sawa kekenyangan selepas makan sebab tu la bole tertido. :D

pastu semalam kuar ngan die.. aku nak hadiahkan die sumting and nak suh die pilih sendiri. tapi apa yang die nak tu tak jumpe2 plak. hoho. (tu laa nak benda2 luar biase jek.. mane nak jumpe :p) jadinya.. sambutan besday die semalam ialah aku nyanyi heppi besday dekat die di hadapan kek kat secret recipe kat depan times square tu jek

dah la dapat pakej suare tak sedap haha sian die.. :D

oleh sebab benda yang die hajati tu macam susah nak cari jer.. jadi aku tengah fikir2 la ni nak cari hadiah lain. tapi seyes takde idea... haishhh

ni baru besday ke2 die sambut ngan aku ni.. cemane la untuk tahun tahun tahun akan datang ek?

pu~


2 comments:

faizah said...

masa dulu mansor siap merajuk sebab aku tak wish dia sebab tertido jugak. haha..

pastu aku belikan hadiah yang dia suka (barang yang senang dicari la). hehe

mun-e said...

haha ko pon tetido same ngan aku gak :D

tu laaa.. die tu suke benda2 high taste sket. lotih den nak layan ;p