Wednesday, September 16, 2009

dengan ini.. saya mengucapkan... :p



ehem. testing testing one two three..

dengan ini... saya.. mun-e.. dan pasangan saya.. eh tak belum ade pasangan sah lagi :p

ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri.. mohon beribu ampun dan maaf di atas segala salah silap dan tutur kata yang mengguris hati dan perasaan anda anda dan anda semua...

saya pulang ke kampung mungkin jumaat.. atau sabtu. lum discuss lagi. mak ayah masih fight lagi nak balik mane dulu ni. haha. rasenya ayah menang kot.. tahun ni raya kat melaka dlu then baru nogori sombilan.

ataupun..pecah kepada 2 kumpulan kot.. lagipun tahun ni balik naik 2 keta. jadi.. semoga kepulangan anda semua di hari raya ini... selamat pergi dan selamat kembali..

time raya jangan makan banyak2 weiii ingat sikit 3kilo yang dah hilang tu. hahaha. saling jeling menjeling tau kalo ade yang makan banyak. alonggggg aku tugaskan ko untuk jeling kat aku tau! hahaha

tahun ni rumah saya tak buat open house kot. sebab last year dah buat. neway, sila jemput ke rumah. pintu rumah sentiasa dibuka. jendela rumah pon ade kalo pintu tutup :p

hah kalo nak konvoi raya ramai2 jangan lupa ajak saya yeeeee ;)

itu sahaja..

terimalah kad yang tidak seberapa ini.. jeng jeng jenngggg.. nak edit tak sempat dah. nanti korang dah balik kampung dah tak sempat tengok rupa aku pakai kebaya hahahaha.


copy copy paste jerr.. oh tak reti la nak buat yang seyes2 ni ;p


amek tau kad raya ni.. hehehe.. daaaaa~~


10 comments:

faizah said...

fewit fewit si kebaya kuning.. selamat hari raya!

dd dudu said...

kad raya aku xsiap lagi hehe tengah tunggu hasni buatkan :P

xpandai nak buat sendiri hehehe

mun-e said...

faizah

fewittttttt :D slamat hari raya jugak to u kak long..

dd dudu

ooo mane aci org buat kan :p aku buat scr cpt sbb stat esok ramai dah cuti dah. hehehe..

ije said...

sweetnya kad raya. matching gitu ng baju. haha

ReD said...

camat ari raya muni!!(^_~)v

hoho.. kg dekat2 pn kena fight?huhu..

mun-e said...

ije: sweet? haha malu sebenanye nak publish sbb dah la main cut n paste jek :D

ReD: kg dekat2 laaa yang lagi sonok fight. muahaha :D xde la fight scr manje jerrrr hihi

rosealley said...

slamat ari raye jugak muni!!maaf segala salah silap:)

mun-e said...

slamat hari raya kak ros.. maaf segala salah silap jugak :)

Riezal aka Rezdrake said...

fewitttt..(sambil tengok kiri kanan kot kot RR kejar) feeewitttt ..

Selamat Hari Raya cik mun-e mohon ampun dan maaf andai terkasar bahasa.. tersalah tutur kata.. drive safely balik ke kampung.. Take care.. kita jumpa lepas raya wokeh..

mun-e said...

hehe. aku pon nak mintak maaf kat ko kalo ade terrrrkutuk kat komen blog ko..

jumpe lps raya.. jgn makan overdose naaa.. :p

slamat hari raya..