Tuesday, September 15, 2009

check list raya ku.. part duex :p

revise balik..

  1. biskut raya - dah
  2. baju raya tempah kat mak dd - dah
  3. sampul duit raya - dah
  4. tukar duit raya -dah
  5. senarai penerima duit raya -dah tinggal nak masuk dalam sampul sahaja. akan dibuat malam ni ^^
  6. masuk lagu2 raya dalam thumb nak layan dalam keta time balik kg - dah siap list. esok bawa thumb ke ofis. mesti ingat tau!
  7. mak request bekas kuih raya ngan set pinggan yang english style yang cun huhuhuuu- dah
  8. last skali......... kena siapkan kerja sebelum cuti raya.. sobsobsob- MESTILAAAA BELUMMMMM :'D takde mood wat keja dah ni. nak cuti je ni. badan je kat sini. otak dah bayang kampung halaman sawah padi luas terbentang. ceh ceh ceh. macam la ade sawah padi. tahi lembu kat sri menanti ade laaaaaaaa :D oh ape kabar la sang lembu yang aku langgar 2 tahun lepas tu. hidup lagi kah beliau? :p

banyak tak lagu raya ku? baru lama sume adeeeeee.. tak sabarnya nak layan time jalan2 rayaaa ^^


tahun ni raya kat melaka dulu.. pastu baru negeri sembilan. sape teka aku raya kat penang memang silap laaaaa.. aku takde kaitan ngan penang pon walaupun muka anak mami satuuuu hahaha.

6 comments:

dd dudu said...

ha ha ha gelak2 sebab tingat yg ko tipon dulu ngadu ko langgar anak lembu... hokkkk tapiii kesiannnnnnnnnn waaaa

dalam list tu x de lagu nazam lebaran siti nurhaliza? how dare u, my feveret tu hok hok

mun-e said...

ohh tengkiu tengkiuuu tetinggal plak :P

huhu tu la...cian anak lembu tu mesti dah besar. tp kalo die mandul sebab itu wuaaaaaaa bsalahnya akuuuuuu :((

Riezal aka Rezdrake said...

mati2 aku ingat hang nak raya kat Penang.. penat aku gantung banner kat Jambatan Pulau Pinang.. mami2 ramai tunggu hang nak ajak makan nasi kandaq tauuu

Intan said...

yekee...balik melaka duluu?? tak kesah mne2....dua-dua pon best~!

mun-e said...

Riezal aka Rezdrake
hahaha aku tau ko ingt aku org penang sbb tu buat statement gitu. hakhak. tipu laaaaa pasang banner. ceh

intan
ayah kate balik melaka dlu. mak kate balik n9 dlu. haa rebut rebut rebut :D

ije said...

waa.. siap list! haha

go go kak muni. hepi eid!