Monday, September 7, 2009

cakittttt... ;(


mase untuk mengadu domba di blog.. huhuhuuuu

skang aku kena ulser.. yang besarrr. besarrrrr sangat. kat bibir belah kiri, bahagian atas. huhu. b4 ni aku wat bodo jer tapi pagi ni tetiba baru pasan rupenya ia telah membengkak... menjadikan bibir aku belah atas kiri tu membesar sket. ohhh~

peritnya.

tadi ngat nak g klinik tapi ngantukkkkkk sangat. tak jadi lah. malam ni mesti pegi. tak boleh biarkan ni.. aku takmo letak bonjelaaa.. dah letak skali, pedihnyaaaa ;( mesti jumpe doktor mintak ubat tahan sakit. uhukhuk.

alkesahnya ulser ni bukan lah sebab aku kurang minum air di bulan puasa..tapi puncenya.. minggu ke2 puasa aritu, anak buah aku yang manja tuuuu.. dok gurau2 ngan aku sekaliiii kepala die yang keras terkena bibirku yang munggil lembut ni..

otomatik terkuar air mate aku time2 tu jugak. sakit sangat. si budak manja tu plakkk pandai pujuk mak sedara die ni. die tengok aku dh nanges, die pon usap2 pujuk2 tangan aku sambil cakap.."dah dah dah"

dalam hati "banyak ko punya dah dah dah"

:p

sebbaik kepala die takde pape kalo tak satu hal plak nak jawab kek omak eh. huhu. gambar takde. aku tak relaaaa kena gelak ngan korang. awuwuwuwuuuu.

sekian,
~gadis bibir besar sebelah kiri atas.. tsk tsk~

4 comments:

dd dudu said...

mms laaa ke aku ;P

mun-e said...

nanakkk... cakitttt :p

Anonymous said...

bila masa ko gurau dengan aqil sampai terhantuk kat bibir ko... ganas sgt...aqil tuh dah la tgh banyak cakap skrg...cakap je kejenya...penat nak layan.

mun-e said...

minggu lepas punye lepas hari tu..

tu laa..pastu pandai plak pujuk aku balik. haha.