Monday, September 28, 2009

apabila anda bercuti lebih lama dari orang lain :D


apabila anda bercuti hari isnin selepas raya.. di saat orang lain telah pon kembali bekerja...

situasi 1 :

sedang anda syok2 sambung tido selepas solat subuh..di mana anda memang berazam nak tido sampai tengah hari (buruk nye pangai :p) tetiba anda terdengar bunyi ketukan di pintu..

danggggg dangg dangggg!!
"bangun2. tak keja ke hari ni???" , suara garau sang ayah bersuara.
"takkkkkkk... cuti lagiiiii", suara lemah anda

:D

situasi 2 :

anda sedang syok2 sambung balik tido.. siap mimpi sampai ke switzerland.. tipu je, tak ingat mimpi ape pon :D.. tetiba tido anda diganggu oleh bunyi telefon..

"muniiiii.. aku nak lalu depan hospital ni.. aku nak suh ko lambai akuu", suara kawan anda yang cuba ingin mengulang sejarah lama di mana anda penah melambainya setahun yang lepas dari tingkap ofis ketika die sedang melalui depan HKL
"dd... aku cuti hari ni..", suara lemah plus control baru bangun tido anda

eh tercakap pula nama sang pemanggil ituuuu

hahahaahah

:p


emm hari cuti ni nak buat ape ya.. oh ya.. nak buat sumting pastu gi bank uruskan bayaran itu ini.. yang tu tunggu pukul 3++ lah. hehe.

selamat bekerja pada anda semuaaaaaa :D lenkali follow saya. sila bijak merancang cuti anda. wakikkikiki ;p



4 comments:

dd dudu said...

seingat aku dialog ko tadi, ko cume sebut

"erm~ erm~ ermm"

aku jek yg cakap sorang2 gelak sorang2 ;n

pangg ko berdas das kasi bangun betul2

;P

mun-e said...

ehh aku ade cakap la aku cuti arini :O

dd dudu said...

taakkk :O aku yg cakap "ooooo ko cutii ekkk~~~" pastu baru ko ngiyakann ngeeee

takpun, musti mase ko cakap "aku cuti hari ni" aku xdengar sbb suare org bangun tidur

keh keh

mun-e said...

hahaha ape2 je la dd.. aku tgh lalok mase tu :D

puk ;p