Sunday, September 13, 2009

aktiviti di pagi ahad - mencuba baju raya :D


di pagi raya nanti....





























okay kah pakai selendang sebegini? keee tak sesuai ek.. nampak tembam x? nampak mcm makcik tak? selendang ni same pattern ngan kain.. kalo tak okay, sempat lagi neh g cari tudung lain. heheee..

okay tak okay tak??

kain baju ni beli kat medan.. mase beli tu nampak cantik bangat. bila sampai kat msia baru tersedar kain ni biase2 je rupenya.. tsk tsk. oh ya.. baju ni tempah kat mak dd.. hehe


6 comments:

ReD said...

ok la tuh=)
kena la kaler tdung ngan baju tu=)
x tau la kalu depan2 kaler lain, dlm pic nmpk kaler lain plak..hihi

mun-e said...

linda.. bkn masalah kaler selendang masuk ke x.. selendang tu mmg dh same corak ngan kain haha

masalahnya muka ku sesuai tak pakai selendang sebegitu ;p

faizah said...

sesuai je muni pakai selendang tu.. oh ye x try ke pakai anak tudung keras kat dalam tu?

mun-e said...

oh ya tengkiu kak long.. nanti aku try ;p

dd dudu said...

hoh baru nak cakap, kaklong dah cakap ;o heee berbalik kepada soalan ko dlm sms hari itu, heee aku klu pakai shawl memang x molek ngan muke aku, sebab bentuk muke aku kot.. mmg xkan tajam punye laaa shawl tu kat muke aku,ikut bulat2 muke aku huk2.. sebab tu aku suke pakai awning kat dalam :D jadilaa tajam siket hehe

tapi tapiii aku tgk ko pakai selendang ni, ok jekkk

mun-e said...

okay... tp nanti nak try je la pakai awning kat dlm..

harus try awal2 weii sebabnya aku xpenah pakai camni hahaha harus pagi raya kang 3jam dpn cermin ;p