Monday, August 24, 2009

yeah yeah lagi 5 jam 24 minit


tepat 8 pagi..

smp ofis. wah semangat semangat. tanpa sikit pon rasa lapar, memulakan kerja. yeah yeah caiyok!!

pukul 10.05
keja yang nak disiapkan sudah pon siap.. kena buat keja lain plak.. aisehh mula malas sikit. chit chat ngan budak2 ofis la kejap.

tadi sahur korang makan ape.. petang ni mak masak ape ek untuk bukak posa.. 1 ramadhan kan, mak aku masak mee kari~~~

hikhikhik. semua pun soalan dan ayat yang mengundang kejelesan orang yang dah berkeluarga ataupon yang duduk rumah sewa.. lalala~ beshnya dok umah ngan mak. hikhik.

pukul 12.30
ngantuk laaaaaa~~ tido kat surau la kejap ;p

pukul 1.30
ah sekejapnya dah 1.30.. hukhuk.. bangun tido... solat zuhur.. dan selepas itu mengadap pc balik.. sambil mengira pukul bape lagi nak balik.. alaaaaa~~ lagi 3 jam nak balik.. 5 jam 24 minit nak bukak posa.. hokhok.. cepat la masaaaa cepat la masa berlaluuuu... nak cepatkan jarum jam dunia bole tak???



pangggggg~~~~ pangai macam budak darjah 2 tak penah posa..

:D

6 comments:

Anonymous said...

meh sini aku panggggg! kat ko...dah la x bangun sediakan sahur...dah laa tido ptg sampai bangun pun aku nak keje jerit dari bawah....pangggggg!!!!!!

mun-e said...

biase arrrrrrrr aku kan anak manja :D

intannn oo intann~~ mane ko? xnak bidas statement ni ke? :D

AiMiEiA said...

hahaha... biasa la tu..
kita kat sni pon pose kalah budak2 yg baru nak blaja pose je pon..
jangan risau.. anda diiktiraf normal..hehe

ije said...

time ni mesti kak muni selamat bersama nasik2 dan lauk2 dan kuih2 dan air2 dan kurma2 di dalam perut!

:)

Riezal aka Rezdrake said...

oitt jgn tidoq lama2 kat surau.. isk isk.. makro.. ehh makruh tau.. buat kilang taik mata.. jaa.. meh cni.. aku pun nak tumpang panggg!!!! cabut side mirror keta baru tau

mun-e said...

AiMiEiA
hai aimieia .. cemane nak sebut ni? :p

ije
uiks ije x berbuka ke? hosh mesti peot ni ek? kantoiiiiii ;p

Riezal
harharhar. weh xpela tido kejap d waktu tengah hari.. bukannya tido spjg hari pon~ lalala~ :D