Monday, August 3, 2009

tips hindar monday blues ;)


monday blues?

em banyak lah tips2 aku google pasal monday blues ni. salah satunya ini -->
http://www.ehow.com/how_117079_beat-monday-morning.html

tapi care aku senang jer.. kalo takmo rase lemah2 badan blues2 d pagi isnin.. care aku senang jer. hari ahad kite jangan over rehat. jangan tido petang lama sangat. jangan bangun lewat. pendek kate jangan terlalu bermalas2 lah di hari ahad.

confirm isnin korang datang kerja takde rasa malas. selamat mencuba! =D

say no to monday blues.. yeah yeah \(^^,)/

hormatilah org tua kalo mau dhormati bila kita tua kelak.. pesanan penaja ;p

4 comments:

ReD said...

linda kalau x rest ckup2 ari ahad, nti trase cm x puas rest plak.. masuk keje ari isnin, asik x puas hati j..hihi

kalu tlebih rest, malas plak nk g keje.. cmne??hihihihi

rosealley said...

tapiiii hari ahad laaa masa untuk aku rehat puas2, cane tuh???

mun-e said...

haiyaaa~ lu olang ni~~~ ;p

definisi rehat puas2 aku ialah buat benda yang aku suka spt shopping, tgk wayang, kemas rumah, pasang langsir.. haa maksudnya buat sumting yg meaningful dan dsukai.. so situasi kte berbeza lah. g cari kat google utk cari solution tuk korang ;p

faizah said...

haha, nak ikot la tips muni ni. nak try menghilngkan monday blues yang x nak ilang2 ni. syoh2!