Saturday, August 15, 2009

tenang


bismillahirrahmanirrahim :)

alhamdulillah baru lepas makan nasi lemak sambal peparu buatan angah. eh kate nak jaga badan tapi makan??? huahuahua.

skang aku kat ofis. nak siapkan kerja. sumtimes aku memang ade angin time orang ramai2 tak bole nak fokus sangat. so datang hari sabtu dengan kerelaan tanpa paksaan ni baru lah senang nak fokus. kalo tak... dengan bunyi fon la bunyi cleaner vacuum karpet la.. bunyik discussion

eeee rimas rimas rimas aku :D so hari ni nak caiyok2. suasana pon amat tenang.. buat cepat2 balik kang bole jumpe RR kejap. die pon pegi ofis hari ni. ngeh ngeh.

okaylah. daaaaaa~~

rambut baru aqil.. tak sempat nak snap betul2 die tak reti duduk diam. blum abes snap dah sebok "nak tengok nak tengok" grrrr

3 comments:

ije said...

comelnya aqil senyum...!

mun-e said...

aqil cuk cam

Amie Fadli said...

ehhh aqil rupa mcm firdaus aaa bile potong rambut...grrrrr nakal!