Sunday, August 16, 2009

suratan atau kebetulan???


suratan atau kebetulan???

sesuatu yang tak disangka~~
seringkali mendatangi kita~~
inikah suratan dalam kehidupan~~
atau sekadar satu kebetulan~~


cewahhhh nyanyi lagu lama nampak?? hakhakhak. jom tengok gambar ni..


ni motornya RR. time g motor GP kat sepang last year. yang kaler putih oren tuu. hensem tak motor die? :D

pssttt psssttt aku nak cakap kat korang yang no plat motor RR sama ngan no keta iswara lama emakku =D hahaha. iaitu no 6759.

haishhhh ni memang dah ditakdirkan ke apa ni? no plat bole same2 plak ehhh. wawawa cam dah ade instinct2 gitu kan? cam dah tau2 je nak sama no plat ngan bakal mak mertua.


panggggg~~

:D


8 comments:

surney hasniey said...

erk???
boleh tak aku nak muntah bila terbaca ayat last ko tu...??huu..

emmm...tapi kadang2 mmg camtu, nombor yang sama sering ada dalam hidup kita... ;p

Amie Fadli said...

meh sini aku muntah kat ko cuing...huwekkkkkk hok hok hok hok

mun-e said...

wakakakaa

muntah laaaaaaaa tak kesah ponnnnnnnn :'D

dd dudu said...

waaah besar nyeee moto rr ;O

sekang pun rr pakai moto oren hensem tu lagi keeee

ooo ko penah bonceng tonggek ekkk

gtauu mak muniiii~~~~

;p

faizah said...

wau, itu namanya jodoh yang ditakdirkan. hok hok.

mcm aku n hasben. rumah aku kat desa serdang,dia pulak: kg. sungai serdang.

hehe

dd dudu said...

alaaa aku xde pun kebetulann ngn kuku

wawawawa x aci

ReD said...

kite pernah naik motor type cmtu ngan PAK SU kite..hikhik.. ms tu pak su kite x kawen lagi ler.. kite jadi awek die jap..hahaha

mun-e said...

huwahhhhhhhhh kamu semuaaaaaaaaa

aku bz yang amat hari ni kalah kan PM ;D