Wednesday, August 19, 2009

septisol


sanitizer brand septi-sol VS brand watson :D

merujuk kepada gambar di atas itu.. 2-2 pon sanitizerku. hari tu kan aku beli yg watson sebab dettol punya abes. pastu tadi admin ofis jual septisol punye dengan harga 4 ringgit. katenya kalo kat luar harga nya mahal sikit la.. die dapat dari supplier.

skang ni kan dah macam jadikan hobi plak beli sanitizer. hahaha. sanitizer dengan mask :D haritu aku dah beli mask yang mahal 30hengget sekotak tapi share2 ngan bdk2 ofis. rupenyaaaa di pasaran luar cuma 18 hengget jer. mahal betullah farmasi bawah ofis aku ni.

lagi dekat ngan hospital..lagi mahal plak cissssssss. so tadi admin ktorg offer mask skotak 20hengget jer. ok la tu kan. wlpn aku tau kat negeri lain murah je lagi.. huhuhu. actually, 1 pcs mask tu 25 sen je koranggggg.. tapi skang dijual ngan harga seringgit 1 pcs.

ekceli kannn aku tak pakai2 pon lagi :p . sebab skang aku memang elak g tempat2 sesak. kalo betul2 kena pegi, aku akan pakai. jadi beli banyak2 tu untuk mak dah ayah di rumah.. hehe

beli la sepstisol ni.. tadi search memang bagus.. digunakan d hospital. pastu tangan x rase kesat lepas guna. macam yang watson tu.. die dlm bentuk gel. rase kesat bile gune banyak2 kali. yang septisol ni water based. tangan rase licin. bau pon sedap. hehehe.


2 comments:

Rose Closet....Heavenly Fashion said...

xpenah2 beli sanitizer, ari tu nak beli da abeh, septisol ni ade jual kat watson ke???

mahal kan mask tu, melampau tulla naikkan harga - ros

mun-e said...

xtau la ros. cube cari. hehe. rasenya mcm xpenah nmpk kat mane2 watson

tu la kan. memang melampau
huhuhu