Tuesday, August 18, 2009

puasa dan RR ;p

hai.. muni kembali lagi ;p

hehehe. em lagi 2,3 hari je nak posa kan? hoho. cepat tul mase berlalu.. untuk pengetahuan semua.. ini adalah kali ke3 aku berpuasa semasa aku keja kat company skang ni ;p

mase aku mula2 masuk keja adalah di dalam bulan puasa ya.. hehe. so ni adalah kali ke3.. maksudnyaaaa korang kire la sendiri bape tahun dah aku keja kat sini hikhik.

dannnnnnn sehari sebelum puasa kali ke2 di company skang ni.. aku bole plakkkk bercouple dengan RR (=.=) (muka malu2 :p) sehari sebelum puasa tuuuuu.. amek berkat bulan puasa okeh.. cewahhh :D

jadi kan... mase tu ktorg baru ehem ehem couple kan.. RR ni sepanjang mase pon bz ngalahkan PM :n bulan posa pon die bukak posa kat ofis jer. hari2 makan menu yang sama plak tu.. makan apa tau? makan karipap :D hahaha

oh yaaa karipap tu mukaddimah ya kawan2.. lepas2 tu ade menu yang lain haha. jgn ingt die diet bukak posa ngan karipap jekkkk hikhik

sooooooo.. mase tu ktorg adalah spesis malu2 kucing lagi terhadap 1 sama lain. aku plak cam antara pecaya tak pecaya je tetiba time bulan posa tu ade plak tugas tambahan ;n iaitu tugas memberitahu RR kalo dah azan.

alaaaaaaa bukannya die tak bole kan nak tengok sendiri. saje jeerrr die tuuu. nak manja2 la tuh. kahkah.

awal2 tu korang tau x.. aku salu terlupa nak bagitau die waktu berbuka dah masuk. :D. maklum laaaaa mase tu kan baru lagi. time tu aku rase makanan yang terhidang atas meja memang sangat menarik sampai aku bole lupa yang aku ade bf wakakakka

kesian die.. ade skali tu memang aku lupa sangat2.. lepas je azan dah abes tetiba fon aku bebunyik. tengok2 die call tanye dah azan ke belum.

hikhik

siannya dieeeee :p. azan dah abes dah die belum bukak posa lagi. huhuhu. rase besalah betul aku time tu :D.. (eh rase bersalah tapi smiley senyum lebar plak? :D)

takpe takpe. tahun ni aku berazam takmo terlupa lagi. hehe. emm tak lupa kott.. sebab dah bukan spesis pasangan baru kan..
pasangan basi sudahhh :D tapi tak tau la kalo2 aku memang jenis time lapar memang tak ingt orang lain dah~ ngeeee~~ eh aku rase aku memang jenis camtu kotttt hahaha

:D

slamat berpuasa semua dari muni dan RR ;p

p/s: saje letak gambar ni sebab nak tunjuk keciknya aku di sisi RR hahahaha :D siap crop lagi ;p sori kak huzz ngan fir yg xmasuk gambar hehe.. to awk.. jangan marah awkkkkk ;p posa ni posa betul2. makan karipap cukup. jangan ade menu2 lain tau tau :D hikhik nanti raya saya mintak maaf ehhhh ;p


4 comments:

dd dudu said...

meh aku pangg kann ;p

ha'a aku ingat lagi,ko kol aku lepas berbuka puasa, citee yg ko terlupe gtau rr azan dah masuk hahahaah kelaka kelaka kelaka

aku pun harap aku sembahyang terawih bulan puasa kali ni huk huk

aminn

Anonymous said...

gedik sungguh...hak tuihhh...

mun-e said...

dd dudu
a'a kannnn aku ngadu kat ko sebab rase bsalah. hikhik. sian die ;p

anon
a'a gedik sungguh muni ni.. hak tuihhhhhh wakakak

rosealley said...

haha, sian tau, mesti die tertunggu2 kelaparan, haha, aku ni kesian2 pun aku gelak gak