Wednesday, August 12, 2009

PREVENTION OF L1B4 DISEASE (penyakit baru ni)


tadi borak2 ngan RR pasal mase depan. ala topik kawen2 la pe lagi hehehe. pastu tetiba die cakap pasal club L1B4.. die tanye aku tau tak club ape tu? of cos laaaa saya tidak tau. hehe.

pastu die terus fwd emel pasal tu..


ni lah dia......


Sabtu ni, tolong awasi suami2 anda. Kalau tetiba dia buang tebiat pakai track bottom, pakai kasut sukan, kata nak gi jogging kat Tasik Titiwangsa..... sendiri mau ingat.





Assalamualaikum....

Alhamdulillah semoga Tuan-tuan dan Puan-puan semua berada dalam rahmat Tuhan

Setelah sekian lama tak dapat menulis didalam e mail, dikesempatan ini saya ingin menjemput Tuan-tuan dan Puan-puan sekelian ke :-

Majlis Pelancaran Kelab Poligami Ikhwan
Temanya "Suami Bukan Untuk Direbutkan Tetapi Dikongsi"
Tempat : Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur
Tarikh : Sabtu 15 Ogos 2009
Masa : Dari jam 8.00 pagi hingga 1200 Tengahari

Sekian.

hahaha. uish bahaya neh. tema nya dasat betul tu. "
Suami Bukan Untuk Direbutkan Tetapi Dikongsi" wow. jadi ape pandangan puan2 yang dah berkawin ya? hehehe.

eh lupa, aku pon dah kawen daaaaaaa~~ hikhikhik

6 comments:

Maswani said...

huhu..nasib baik K.L nun.. kalo kedah, kena beware jugok la..hehe..

Amie Fadli said...

erk? ko dah kawin daaa? biar betul statement ko nih cuing??? *eh lupa, aku pon dah kawen daaaaaaa~~ hikhikhik*

mun-e said...

Maswani
hehehe. tgh2 org kalut h1n1 bole lagi nak bincang psl poligami kan? huhu

Amie Fadli
kawan aku kate org dh kawen je pakai beg bakul.. rujuk comment kat entry b4 ni huhuhu

rosealley said...

hampehnyer club, ade gak??

Riezal said...

ni.. boleh turun dengar ni.. kot kot boleh amik tips2 :)

mun-e said...

eeeee report kat tunang hang kang baru tau. heh