Friday, August 14, 2009

jumaat dah??


laaa.. jumaat dah hari ni?? kejapnya mase berlalu.. kan kan? keeeeeee sebab minggu ni sangat malas nak datang ofis sebab tu bile jumaat baru tersedar yang keja banyak lagi tak siap lalu terkeluarlah ayat "eh jumaat dah????"

ayat sambungannya ialah.. "laaaaa baru nak stat buat kerja ari ni.."



abeslah aku kalo cik boss bace blog ni :D

7 comments:

Riezal said...

wahhh hari jumaat dah pekena Starbucks.. mana aciiii Hot choclate dia besstttt

mun-e said...

harharhar. saje nak kasi korang sume jeles! :D

Riezal said...

eleh.. takat starbucks.. pagi2.. i dah pekena Kopi cap kapal laut.. lagi best.. leh terbang oooo kih kih

rosealley said...

kalo aku kan,"yeay, da jumaat!!!!"

teringin nak g starbucks, huhhu

ReD said...

aah..kite pn sama cm ros..yeay!! dh jmt...hikhik...

mgu depan ari jumaat kite cutiiii...lalala~~

surney hasniey said...

aku tak penah pegi starbucks...huk2
gaji ko besar..blehla pegi...
aku mampu lalu depan starbucks je dan melihat insan2 lain makan dan minum dengan penuh bergaya... :(
huu...

mun-e said...

Riezal
sebenanye itu gambar petang ahad yg lepas lah. hehe. takyah jeles2 noooo hehe

rosealley
hehe g la ;p

ReD
wah yeker... cuti sebab ape? (c sebok ;p)

hasniiiii
laaaaa hasni.. sebenarnya itu la ptama kali aku masuk stabak hakhakhak. ala takpe lagipun stabak kan israel xyah masuk lah ;p