Saturday, August 8, 2009

indah sungguh si kunang2, kpd along selamat bertunang =D

the main focus of the day ;p the couple ;pthe family and future family! :Dsessi pandang sinis kepade main focus :D bersama sedara mara .. sepupu di bawah, mak2 sedare di atas katil heheade rama rama okeyyyy.. kelassssss nyah ;phantaran belah lelaki... orang lelaki yang gubah.. very nice.. sirih junjung yang mendapat pujian ;)cookies dan kurma (sempena nak puasa la konon2nya heheh!)ala2 dato siti la ni.. tak dapat coklat cicah straberi, letak straberi sekeliling coklat pon jadi lah! =D



penat! agak kelam kabut! sakit kaki!






tapi gembira semuanya sudah berakhir... ^^

eh tak jugak. banyak lagi benda kena kemas di dapur. hokhokhok.

neway, slamat bertunang dan selamat hari jadi kepada kakak sulung ku, along. besh kan bertunang pada tarikh hari jadi sendiri? tarikh yang cantik plak tuh. ;p

so RR, takmo ke book 20hb102010 ni untuk saya? koff koff =p

last skali.. beauty and si comot belengas yang banyak buat kerja hokey~~ maka belengas itu adalah dimaafkan.


;p

p/s: mentang2 kakak aku skang dah kurus dari aku~~ mak busu aku kate, along dah macam adik kepada aku dah. oh tidakkkkkkk~~~ tujuh anak panah menusuk ke jantungku. uhuk.

9 comments:

dd dudu said...

waah kuning~~

wah sirih junjung tu ko gubah ke muni ;o

kaklong muni, selamat bertunang dd ucapkan :) minta maaf x dpt hadir hari tu sbb dd pegi batu gajah :)

mun-e said...

dd...... mestilah bukan :D

kakak andam yang menggubah hantaran2 itu. hehe.

along aku ckp, nanti time ko tunang pon die nak g batu gajah. wakakaka. (aku tipu jekkkk :p)

circleinspoon said...

cara memuji tuh cam kau aje yg wat sirih junjung tuh ;D

bile aku nak g majelis kau laks niiih

murni^^ said...

bile? tunggu la orang meminang aku =D

Amie Fadli said...

hehehe TQ dudu... nanti dudu tunang kakak muni nak g batu tapir cipan...kahkahakahkah... heheh anyway adikku muni... ada pro and cons tunang pada hari lahir yaa adikku...pro nyer...best la tarikh penting ada 2 majlis yg indah untuk dikenang...yg cons nyer pulak...semua org lupeeeeeee yg hari tuh pun hari jadi akuuuuu....huwaaaaaaaaaaaaaaa....bukan hari bertunang jerk... Mr Matoto pun x excited sambut besday aku...asyik ingat aku nak bertunang jerk.....Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!

murni^^ said...

kahkahkah. lawak gile la ko sebut name die mr.matoto. hahahahahahhahahahaha!!!!

Amie Fadli said...

cissssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Riezal said...

aisehh.. mun-e.. kaler theme.. hantaran kak ko tu.. sama laa dengan aku punya hantaran time tunang dulu :)

mun-e said...

yeker... hehehe. cantik kan kaler tu? name kelasssss ;p