Friday, August 7, 2009

benda yang paling laku bak goreng pisang panas wat mase ni ;p



tau tak ape benda nya ni? ini namenya sanitizer. tapi yang paling laku jenama dettol kot. sebab tu aku beli jenama watson jer. sob sob. 2 watson aku pegi dah abes sanitizer dettol punye.

so aku beli je la yang watson. harga pon lebih murah. harap2 mampu membunuh kuman same macam dettol punye power la.. huhuhu.

care pakai pon senang. lumur je kat tangan korang sambil nyanyi lagu happy birthday sampai abes. eh tak buat lawak tau. dalam wikiHow ade tulis. tak caye tengok ni --> http://www.wikihow.com/Use-Hand-Sanitizer

betul kan???

:D

kena bhati2 ya zaman H1N1 ni. skang nak buang tabiat suka pegang2 benda mase berjalan seperti pegang pintu la. pegang tangga la. hohoho.


4 comments:

pestisid said...

muni aku br tau hand sanitizer ni aritu kwn aku ckp bahaye sbb bende tu byk kandungan alkohol n jugak voley menyebabkan kulit terhakis. mungkin x nampak kesan pada masa skrg, mungkinkah kesannye pd masa bertahun2 akan dtg. aku rasa yg terbaik adalah kerap membasuh tangan dan keringkan. babai.

mun-e said...

oh yeker. bahaya ni. nanti nak search la.

tp wat mase ni gune sbb h1n1. kalo x, aku xpenah tau pon kwujudan sanitizer ni. hahaha.

bye jugakkk (perlu ke ko ucap bye?) :D

circleinspoon said...

ada
dettol punye pun ada.
dia tak berair. cam kau pegang spirit

pestisid said...

hai.
(perlu ke ucap hai?)

ko check blakang botol tu ade tak kandungan alcohol.

aku dh check sanitizer aku chap guardian ade uols...guardian kan ala2 farmasi, pun ade kandungan alkohol kat sanitizer die, inikan pulak watson uols...

tp betul jari jemari mulus aku menggelupas lepas kerap menggunakan hand sanitizer.